Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 rozebrałem kawałek kolektora ssącego i jest tam dużo nalotu jakiejś mazi a patrząc w głąb kolektora jest tam tak samu Dobrze by bylo to wyczyscic jak jest duzo tego syfu. nie wiem zabardzo czy jak poodkręcam przewody paliwowe to czy nie będe miał problem póżniej z odpaleniem Nie zapowietrzy sie jesli o to pytasz. Po poskladaniu wszystkiego do kupy troche dluzej bedzie krecil (pompa musi napelnic rurki) i jak odpali to przez chwile moze nierówno pracowac dopóki nie wyprze powietrza z rurek. Mozna mu pomoc luzujac nakretki przy wtryskach (silnik kreci, luzujesz nakretke pojawia sie paliwo i zakrecasz) niewie zabardzo jak wyciągnąć zawór EGR bo jak odkręciłem śruby to ani drgnie EGR podcisnieniowy czy elektryczny? Jaki to typ silnika wogole? Y20DTH? X20DTH?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3723-problem-z-du%C5%BCym-spalaniem-opel-zafira-20dti/page/2/#findComment-21499 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cita35 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 czujnik EGR mam elektryczny a jaki typ silnika to nie wiem wiem tylko ze 2.0DTI 101 km .A gdzie się znajduje ten czujnik co daje sygnał do ECU   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3723-problem-z-du%C5%BCym-spalaniem-opel-zafira-20dti/page/2/#findComment-21503 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Jesli elektryczny to y20dth. Czujnik temperatury jest na termostacie - dwupinowa wtyczka   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3723-problem-z-du%C5%BCym-spalaniem-opel-zafira-20dti/page/2/#findComment-21526 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cita35 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 ok sprawdze i napisze [ Dodano: 2012-06-13, 20:42 ] sprawdziłem i daje sygnał [ Dodano: 2012-07-26, 20:32 ] powymieniałem filtry i wyczyściłem kolektor ssący i odrazu jest poprawa spalanie spadło do 5.2 w trasie , 6.3 w mieście . DZIĘKI ZA POMOC.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3723-problem-z-du%C5%BCym-spalaniem-opel-zafira-20dti/page/2/#findComment-21531 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wodnik84 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Witam jestem tu nowy i mam ten sam problem z wysokim spalaniem, odcinek 12 km a chwilowe spalanie mi pokazuje 11-12 litrów lekka noga itd. dopiero jak wrzucę 5-ty bieg to spada do 5-6L przy 60 km/h ale aż tak nie jeżdżę bo to duszenie silnika i znowu czyszczenie dolotu po roku dwóch... podejrzewam termostat bo nawet nie drgnie jak do jadę do celu, ostatnio tankowałem i za 50 zł zrobiłem 90 km (miasto, bez korków - czasami przestoje na czerwonym) i pytanie teraz czy oprócz termostatu może być coś jeszcze ? jeśli tak to co takiego ? słyszałem od znajomego ze podobno w oplach tak jest ze wskazówkami od temperatury silnika ze trzeba przejechać spory kawał drogi żeby była na 90 st. na razie co udało mi się osiągnąć to 80 st.na odcinku 25 km dolot mam przeczyszczony. [ Dodano: 2015-01-20, 14:54 ] Dziś sprawdziłem co mi wyświetla i pokazuje: - średnie spalanie 9,7L - zużyte paliwo 10L - przejechany dystans 84,6 km czy to normalne ? czy może komputer coś źle pokazuje ? ale z drugiej strony zrobię 100 km za 50 zł szok   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3723-problem-z-du%C5%BCym-spalaniem-opel-zafira-20dti/page/2/#findComment-34912 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się