Gość fel=x Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Po zrobieniu głowicy (uszczelniacze zaworów, ustawienie luzów) wymiana paska rozrządu, auto do 80/godz. idzie super, powyżej "potyka się" jakby silnik nie dostawał, odpowiedniej ilości paliwa. Czy przyczyną może być, złe ustawienie wyprzedzenia wtrysku, czy opóźnić , czy przyśpieszyć, czy jakaś inna przyczyna.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3707-vw-t3-17d/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Czy przyczyną może być, złe ustawienie wyprzedzenia wtrysku Moze czy jakaś inna przyczyna Dodaj mu paliwa recznie, jest sruba na pompie od dawki. (pompa bosch'a?)   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3707-vw-t3-17d/#findComment-21269 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fel=x Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Już to próbowałem, tylko wtedy po dodaniu gazu, i puszczeniu pedału silnik nie schodzi z obrotów i musiałem tę śrubę cofnąć. Filtr paliwa i powietrza nowe, zbiornik czyszczony   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3707-vw-t3-17d/#findComment-21290 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Wiec zostaje zle ustawiony poczatek tłoczenia. Poza tym cos wiecej? Kopci? Grzeje sie mocniej/szybciej. Jak odpala zimny i jak cieply?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3707-vw-t3-17d/#findComment-21298 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fel=x Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Pali dobrze i na zimnym i na ciepłym, wcześniej był problem, po zgaszeniu i postoju nie chciał palić, zapowietrzał się układ. W zimie palił do -8/10 bez problemu na starym akumulatorze, teraz trochę dymi, przy szybkim dodaniu gazu, dym brunatny z lekką domieszką niebieskiego. Temperatura normalnie jak wcześniej, do 80/godz. ma lepsze przyśpieszenie jak wcześniej - jakie powinny być luzy zaworowe, nie mogę nigdzie znaleźć   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3707-vw-t3-17d/#findComment-21324 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Kopcenie jak masz gaz w podlodze jest normalne, to mechaniczne rozwiazanie. Luzy sa bardzo wazne, ale jak dobrze odpala cieply to sa raczej ok. Zmierz cisnienie sprezania, najlepiej na cieplym silniku. Jak bedzie w okolicy 30atm to cos z pompa Koło rozrzadu wałka rozrzadu mialo klin/kołek czy mocowane tylko na srubie?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3707-vw-t3-17d/#findComment-21326 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fel=x Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Koło wałka rozrządu jest na stożku, przykręcone tylko śrubą. Po czwartku będę próbował, może dojdę. Mam jeszcze jeden problem - dlaczego ginie masa na rozruszniku, nie chce kręcić i to nie zawsze, np. odpalam rano przejadę się, po zatrzymaniu próbuję odpalić a tu głuchy. Innym razem razem, kręci za każdym razem. Przełożę masę pod śrubę rozrusznika - ale co może być przyczyną takiego zachowania?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3707-vw-t3-17d/#findComment-21393 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Koło wałka rozrządu jest na stożku, przykręcone tylko śrubą To je tez nalezy odpowiednio ustawic. co może być przyczyną takiego zachowania? szczotki?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3707-vw-t3-17d/#findComment-21394 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Przełożę masę pod śrubę rozrusznika - ale co może być przyczyną takiego zachowania? Jeżeli dzieje się jak opisujesz i faktycznie tej masy nie ma to trzeba odkręcić przewody od aku (-) wyczyścić i po kolei przy karoserii zrobić to samo oraz przy silniku sprawdzając czy przewód nie jest przetarty lub w jakiś inny sposób uszkodzony. Miejsce połączeń podczas skręcania posmarować smarem miedzianym.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3707-vw-t3-17d/#findComment-21396 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się