Skocz do zawartości

VW T3 1.7D


Gość fel=x

Rekomendowane odpowiedzi

Po zrobieniu głowicy (uszczelniacze zaworów, ustawienie luzów) wymiana paska rozrządu, auto do 80/godz. idzie super, powyżej "potyka się" jakby silnik nie dostawał, odpowiedniej ilości paliwa. Czy przyczyną może być, złe ustawienie wyprzedzenia wtrysku, czy opóźnić , czy przyśpieszyć, czy jakaś inna przyczyna. :cry:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3
Czy przyczyną może być, złe ustawienie wyprzedzenia wtrysku

 

Moze

 

czy jakaś inna przyczyna

 

Dodaj mu paliwa recznie, jest sruba na pompie od dawki. (pompa bosch'a?)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już to próbowałem, tylko wtedy po dodaniu gazu, i puszczeniu pedału silnik nie schodzi z obrotów i musiałem tę śrubę cofnąć. Filtr paliwa i powietrza nowe, zbiornik czyszczony :-?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Wiec zostaje zle ustawiony poczatek tłoczenia.

 

Poza tym cos wiecej? Kopci? Grzeje sie mocniej/szybciej. Jak odpala zimny i jak cieply?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pali dobrze i na zimnym i na ciepłym, wcześniej był problem, po zgaszeniu i postoju nie chciał palić, zapowietrzał się układ. W zimie palił do -8/10 bez problemu na starym akumulatorze, teraz trochę dymi, przy szybkim dodaniu gazu, dym brunatny z lekką domieszką niebieskiego. Temperatura normalnie jak wcześniej, do 80/godz. ma lepsze przyśpieszenie jak wcześniej - jakie powinny być luzy zaworowe, nie mogę nigdzie znaleźć

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Kopcenie jak masz gaz w podlodze jest normalne, to mechaniczne rozwiazanie.

 

Luzy sa bardzo wazne, ale jak dobrze odpala cieply to sa raczej ok.

Zmierz cisnienie sprezania, najlepiej na cieplym silniku. Jak bedzie w okolicy 30atm to cos z pompa :-/

 

Koło rozrzadu wałka rozrzadu mialo klin/kołek czy mocowane tylko na srubie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koło wałka rozrządu jest na stożku, przykręcone tylko śrubą. Po czwartku będę próbował, może dojdę.

Mam jeszcze jeden problem - dlaczego ginie masa na rozruszniku, nie chce kręcić i to nie zawsze, np. odpalam rano przejadę się, po zatrzymaniu próbuję odpalić a tu głuchy. Innym razem razem, kręci za każdym razem. Przełożę masę pod śrubę rozrusznika - ale co może być przyczyną takiego zachowania?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3
Koło wałka rozrządu jest na stożku, przykręcone tylko śrubą

 

To je tez nalezy odpowiednio ustawic.

 

co może być przyczyną takiego zachowania?

 

szczotki?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przełożę masę pod śrubę rozrusznika - ale co może być przyczyną takiego zachowania?

Jeżeli dzieje się jak opisujesz i faktycznie tej masy nie ma to trzeba odkręcić przewody od aku (-) wyczyścić i po kolei przy karoserii zrobić to samo oraz przy silniku sprawdzając czy przewód nie jest przetarty lub w jakiś inny sposób uszkodzony. Miejsce połączeń podczas skręcania posmarować smarem miedzianym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania