Gość broda Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 pacjent to opel combo z silnikiem z17dth jakiś czas temu wyskoczył mi błąd owego ustroństrwa,wygląda to tak http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQerodlaQTnINLlvucV_WZTGYUAi8EO_hX5KRLHSOagCEdQ-P8xUBlx50JcGQ przekonany że spalił sie postanowiłem kupić nowy podpiełem jazda testowa i zonk dalej wywala błąd popatrzyłem pomyślałem złapałem za ciegno klap chodzi ciężko wiec długo nie myśląc decyzja rozbebeszamy pół silnika i wywalamy kolektor ssący. Kolektor został zdemontowany (nie było dużo szlamu) został porządnie wyczyszczony klapy chodzą leciutko wiec składamy jazda testowa i znowu po przekroczeniu 2tysiecy obrotów kontrolka z kluczykiem wiec miernik w łapę odpinam elektrozawór we wtyczce 13,89 wiec prąd jest ale cewka nie puszcza i nie otwiera podciśnienia, wyjmuje dziada na zewnątrz daje plus i minus z akumulatora cewka cyka zawór otwiera wkładam do auta i nadal nic. zachowuje sie jak umarła. może ktoś wie o co w tym chodzi bo ja już głupieje   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 wyjmuje dziada na zewnątrz daje plus i minus z akumulatora cewka cyka zawór otwiera wkładam do auta i nadal nic. zachowuje sie jak umarła widocznie nie dostaje prądu ze sterownika   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość broda Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 prąd jest tak jak pisałem   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 prąd jest tak jak pisałem gdzie pisałeś bo nie widzę??? Pisałeś że plus i masę dawałeś z akumulatora to zawór działał a w aucie nie chce, więc sprawdź czy masz napięcie jak jest podpięty zawór do instalacji, ty pisałeś że go odpiąłeś i badałeś napięcie (13,89V)a nie prąd.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość broda Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 automux, faktycznie masz racje mierzyłem napięcie a nie natężenie jutro postaram się zmierzyć chodź nie bedzie to łatwe bo dostęp słaby,pozatym nie wiem jaka powinna być wartość prawidłowa i co może być przyczyną jeżeli będzie za słabe   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 broda, sterowane masą czy plusem? Tzn elektrozawór? Jak plusem, to podaj masę bezpośrednio z aku, jak masą, to odwrotnie, wyeliminujesz jakieś kablowe niedogodności   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość broda Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Wasyl, nie mam pojęcia jak jest sterowany, ciężko wogóle cokolwiek sie dowiedzieć w necie co jak i wogóle [ Dodano: 2012-05-31, 11:50 ] prądu w kostce brak [ Dodano: 2012-06-05, 10:58 ] Zaworek jest sterowany masą przez komp. silnika. Zrobiłem dziś test zapiełem żarówkę podpiełem plus do kostki masa do bloku silnika żarówka zaświeciła [ Dodano: 2012-07-03, 14:49 ] Problem został rozwiązany, okazało się ze uszkodzeniu uległ sterownik silnika. Po wymianie wszystko wróciło do normy.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się