Skocz do zawartości

Czy ktoś odkrył co za przyczyna?


Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi o VW T3 1.7 D. Zdjęcie głowicy, wymiana uszczelniaczy, docieranie zaworów i ich ustawianie. Po zamontowaniu głowicy, ustawieniu zapłonu, wtrysku, silnik nie chce zapalić. Po wielu próbach, różnych przestawieniach, przyśpieszeniach, opóźnieniach wtrysku, kręci nie pali. Na zaciąg zapalił i ale nie chce chodzić, i wszystkie ustawienia , od nowa, kręci nie zapala. Na drugi dzień przychodzę, rano podgrzewam, przekręcam kluczyk, silnik kulawo ale zapala, poprawa ustawień, silnik startuje chodzi, ale zbyt głośno "klekocze" chyba za wczesny wtrysk, ale kilka razy w ciągu dnia, zapalam, pochodzi i gaszę. Wieczorem zapalam, wyłączam silnik, luzuje śruby mocujące pompę, aby przestawić. Idę odpalić aby przestawić, pompą, wtrysk, podczas pracy silnika, przekręcam kluczyk, :-o znów kręci nie pali, prąd na pompę do elektrozaworu, dochodzi, elektrozawór "pstryka" po zastartowaniu prąd na elektrozaworze nie ginie. Gdzie jest problem :?: - rano będę próbował, znowu na zaciąg.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapowietrzony, lub swiece nie grzeja.

 

Tak zapowietrzony - Zmieniłem przewód gumowy, pomiędzy filtrem a pompą. okazało się, że to w nim tworzy się "bąbelek" powietrza, który blokuje paliwo, po odpowietrzeniu pali, ale za jakiś czas po zgaszeniu silnika, tworzy się nowy.

Drugi problem to ustawienie wyprzedzania wtrysku, ustawiałem na liniał i szczelinomierz, blokada pompy, punkty na kole zamachowym - zapala "kulawo" pracuje i gaśnie. Trzeba przyśpieszyć lub opóźnić zapłon - jak? - Czy muszę całą procedurę powtarzać, za każdym razem, wybierając kolejne miejsca na kole, czy jest inny sposób?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Musisz sie pobawic, dobierz doswiadczalnie lub ustaw na czujnik zegarowy - pompe pewnie masz boscha.

 

zapala "kulawo" pracuje i gaśnie. Trzeba przyśpieszyć lub opóźnić zapłon - jak?

 

Ciezko powiedziec, "za malo istotnych danych".

Ogólnie zasada jest taka;

- głosna i twarda praca, niebieskie spaliny, odpala super ale kuleje - zbyt wczesny

- cicha i miekka praca, czarne spaliny, ciezki rozruch (dlugie krecenie) - zbyt pózny

 

Cieply ma palic bez swiec, najlepiej z połobrotu jak tak ustawisz to bedzie super.

 

Wazny jest tez luz zaworowy (nie wiem czy tam jest regulowany czy hydraulika) i ustawienie walka rozrzadu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania