Gość fel=x Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Chodzi o VW T3 1.7 D. Zdjęcie głowicy, wymiana uszczelniaczy, docieranie zaworów i ich ustawianie. Po zamontowaniu głowicy, ustawieniu zapłonu, wtrysku, silnik nie chce zapalić. Po wielu próbach, różnych przestawieniach, przyśpieszeniach, opóźnieniach wtrysku, kręci nie pali. Na zaciąg zapalił i ale nie chce chodzić, i wszystkie ustawienia , od nowa, kręci nie zapala. Na drugi dzień przychodzę, rano podgrzewam, przekręcam kluczyk, silnik kulawo ale zapala, poprawa ustawień, silnik startuje chodzi, ale zbyt głośno "klekocze" chyba za wczesny wtrysk, ale kilka razy w ciągu dnia, zapalam, pochodzi i gaszę. Wieczorem zapalam, wyłączam silnik, luzuje śruby mocujące pompę, aby przestawić. Idę odpalić aby przestawić, pompą, wtrysk, podczas pracy silnika, przekręcam kluczyk, znów kręci nie pali, prąd na pompę do elektrozaworu, dochodzi, elektrozawór "pstryka" po zastartowaniu prąd na elektrozaworze nie ginie. Gdzie jest problem - rano będę próbował, znowu na zaciąg.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3624-czy-kto%C5%9B-odkry%C5%82-co-za-przyczyna/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Zapowietrzony, lub swiece nie grzeja.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3624-czy-kto%C5%9B-odkry%C5%82-co-za-przyczyna/#findComment-20800 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fel=x Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Zapowietrzony, lub swiece nie grzeja. Tak zapowietrzony - Zmieniłem przewód gumowy, pomiędzy filtrem a pompą. okazało się, że to w nim tworzy się "bąbelek" powietrza, który blokuje paliwo, po odpowietrzeniu pali, ale za jakiś czas po zgaszeniu silnika, tworzy się nowy. Drugi problem to ustawienie wyprzedzania wtrysku, ustawiałem na liniał i szczelinomierz, blokada pompy, punkty na kole zamachowym - zapala "kulawo" pracuje i gaśnie. Trzeba przyśpieszyć lub opóźnić zapłon - jak? - Czy muszę całą procedurę powtarzać, za każdym razem, wybierając kolejne miejsca na kole, czy jest inny sposób?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3624-czy-kto%C5%9B-odkry%C5%82-co-za-przyczyna/#findComment-20921 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 Musisz sie pobawic, dobierz doswiadczalnie lub ustaw na czujnik zegarowy - pompe pewnie masz boscha. zapala "kulawo" pracuje i gaśnie. Trzeba przyśpieszyć lub opóźnić zapłon - jak? Ciezko powiedziec, "za malo istotnych danych". Ogólnie zasada jest taka; - głosna i twarda praca, niebieskie spaliny, odpala super ale kuleje - zbyt wczesny - cicha i miekka praca, czarne spaliny, ciezki rozruch (dlugie krecenie) - zbyt pózny Cieply ma palic bez swiec, najlepiej z połobrotu jak tak ustawisz to bedzie super. Wazny jest tez luz zaworowy (nie wiem czy tam jest regulowany czy hydraulika) i ustawienie walka rozrzadu.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3624-czy-kto%C5%9B-odkry%C5%82-co-za-przyczyna/#findComment-20936 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się