Skocz do zawartości

brak wolnych obrotów nie równa praca silnika


Gość czester

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam mianowicie problem taki ze silnik zaczął mi wariować na wolnych obrotach czyli w ogóle nie trzymał wolnych obrotów mecze sie z tym problemem już dłuższy czas stwierdziłem ze krokowy do wymiany nie działa tak jak powinien wiec zamiast wymienić sam krokowy zdecydowałem sie na wymianę całego gaźnika z osprzętem i o dziwo skutek ten sam szarpie rano bardzo ciężko pali po długim kręceniu dopiero .Takie odnoszę wrażenie jakby za bogata mieszankę dostawał muszę go trzymać cały czas na obrotach bo zaraz zgaśnie wszystko juz posprawdzałem wężyki zapłon podstawa gaźnika i gaźnik uszczelnione jedyny plus po wymianie gaźnika to to ze jak sie nagrzeje to trzyma ledwie obroty a i tak po jakimś czasie zgaśnie ja juz nie wiem co mam jeszcze wymienić czy sonda moze miec jakis wpływ na tą prace silnika?? zachowanie identyczne na LPG i na BP prosze o podpowiedzi gdzie szukać usterki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zauważyłem jeszcze jedną przypadłość jak trzymam nogę na równym gazie to obroty drastycznie spadają i powracają tok jak by ktos odcinał dopływ paliwa lub gazu normalnie czary mary nie wiem co sie dzieje z tym silnikiem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drastycznie spadają i powracają tok jak by ktos odcinał dopływ paliwa lub gazu normalnie czary mary

czy tak się sieje na PB czy LPG

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na p i na LPG strasznie szarpie a pak już sie rozpędzę to jakoś idzie gorzej jak stała prędkością jadę to ma zaniki jak by paliwa i znów wraca do normy w środę jadę na kompa może coś wykaże

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czujnik temperatury płynu, zbadaj napięcie na sondzie lambda czy ona żyje, sprawdź czy powietrza lewego ci nie ssie. Wykręć świece i zobacz na których cylindrach jest nie dopalona mieszanka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość czester

witam wiec własnie przyszedłem od golfika od rana grzebałem przy nim aparat zapłonowy rozebrałem na czynniki pierwsze okazało się ze trochę przycierał w miejscach impulsowych to naprawiłem i nic nie dało w końcu doszedłem ze cewka wysokiego napięcia raz daje prąd raz nie podmieniłem z innego i jest 90 % chyba lepiej ładnie trzyma obroty na bp i na LPG jeszcze jest do sprawdzenia sonda jak kolega mówi może jutro się uda zobaczę jak jest zimny co będzie się działo bo na daną chwile po odpaleniu trochę przebiera jak by go zalewało po wypaleniu i przegarowaniu jest ok zaczyna trzymać obroty wiec to może sonda co myślicie o tym ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania