Skocz do zawartości

(ASTRA G) Przy 120 check i muł.


Gość Kosa31

Rekomendowane odpowiedzi

WitaM. Mam problem .Przy 120 km/h auto lapie muł i czeck Byłem na kompie i pokazalo czujnik ciśnienia doładownia. Zmieniłem go (kupując nowy orginalny firmy BOSCH) ale nic to nie dało , więc wyczyścilem kolektor ssący , nowe uszczelki, EGR wyczyszczony.Problem nie zniknął . Może ktoś mi pomoc?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3
EGR wyczyszczony

 

Domykal sie? Elektroniczny czy podcisnieniowy?

 

Jak byles na kompie to blad byl ze zbyt wysokim doladowaniem czy zbyt niskim doladowaniem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podcisnieniowy. wszystko jest na podcisnienie. raz bylo napiecie jest za niskie a innym razem ze za wysokie a czasem tez kod : awaria 1 pompy wtryskowej. znaczy sie zawor EGR chowal sie i wysuwal dosc sporo ale jak sprawdzic czy wystarczajaco

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość automux
Byłem na kompie i pokazalo czujnik ciśnienia doładownia

wcale nie musi być uwalony czujnik , może być np. przewód przetarty i ECU nie widzi sygnału multimetr w łapki i pomiary porobić albo na kompie LIVE DATA sprawdzić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość automux

Kwalifikuje do sprawdzenia przyczyny, jeżeli nie jesteś obeznany podjedź do mechaniora jakiegoś bo można sobie kosztów narobić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety problem nie zniknal. kupilem nowy przplywomierz ale jakas podrobke za 130 zl. po zamontowaniu go udalo mi sie rozpedzic auto do 150km/h ale tylko jeden raz. przy nastepnej probie blad wrocil. czy to moze nowa przeplywka juz skonczyla żywot? moze kupic orginalna?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Przelec dokladnie wszystkie podcisnienia, kazdy wezyk po kolei. One musza byc idealnie szczelne.

Na pracujacym silniku podawaj na kazdy aktuator (element wykonawczy - silownik pneumatyczny) podcisnienie bezposrednio z vakupompy z pominieciem zaworu ktorym steruje komputer. Kazdy silownik MUSI odrazu zareagowac i sie cofnac do konca - dosyc żwawo bo jedna biedna pompa porusza trzema zaworami.

Tym ze silnik bedzie chwilowo glupial sie nie przejmuj. Szczegolna uwage zwroc na gruche na turbinie.

 

Druga sprawa to spróbuj podmienic zaworki, ten od klap i od turbo powinien byc taki sam, czasami sie zapychaja - da sie je rozebrac i wyczyscic ale najpierw sprawdz.

 

Trzecia sprawa, czasami padaja vakupompy, poprostu daja zbyt niskie podcisnienie. Czasami czuc to po skutecznosci hamowania. Sprawdzic mozna jedynie vakuometrem (wskaznik podcisnienia).

 

Od tego bym zaczal, bo to mozna sprawdzic we wlasnym zakresie.

Błąd pompy tez sie powtarza?

 

I jak pamietasz to podaj kody bledów ktore miales

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania