Skocz do zawartości

Kilka błędów Punto 75 96r


Gość Wielebny

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Wielebny

Podłączyłem Punciaka do komputerka i wyświetliło mi kilka razy pomimo kasowania błędów RPM SENSOR ERROR oraz po odpaleniu dwa razy problem z cewką 1.

 

09d75462156cbae9med.jpg

 

3c6ecd17c9583c08.jpg

 

Czy chodzi tutaj o czujnik położenia wału czy problem z krokowym?

Cewka 1 jest to górna patrząc od strony chłodnicy (bliżej grodzi) czy dolna bliżej chłodnicy?

 

Może ktoś mi powiedzieć czy MAP sensor daje prawidłowe wartości bo niestety nie wiem jakie powinny być.

 

20ada3dcb6d58e6fmed.jpg

 

958e055e837bb7c9med.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3
Czy chodzi tutaj o czujnik położenia wału czy problem z krokowym?

 

Czujnik polozenia, tylko zwroc uwage ze u ciebie sa 2 (na wale i na rozrzadzie)

Rezystancja pomiedzy srodkowym i skrajnym 500-800ohm, 3 styk to ekran czyli nie moze przewodzic do zadnego z dwoch pozostalych.

 

Cewka 1 jest to górna patrząc od strony chłodnicy (bliżej grodzi) czy dolna bliżej chłodnicy?

 

Pierwsza jest ta do ktorej idzie przewod zaplonowy 1 cylindra

 

Może ktoś mi powiedzieć czy MAP sensor daje prawidłowe wartości bo niestety nie wiem jakie powinny być.

 

Widac ze pracuje, zostawilbym go w spokoju.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wielebny
Czujnik polozenia, tylko zwroc uwage ze u ciebie sa 2 (na wale i na rozrzadzie)

Rezystancja pomiedzy srodkowym i skrajnym 500-800ohm, 3 styk to ekran czyli nie moze przewodzic do zadnego z dwoch pozostalych.

 

Na wale głównym jak był by uwalony lub generował by błędy to bym miał problemy z odpalenie auta lub by gasł całkowicie. Wiec chyba to będzie ten przy wałku. Na razie pokasowałem błędy i zobaczę czy powrócą.

 

Widac ze pracuje, zostawilbym go w spokoju.

A wartości jego pracy są prawidłowe?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3
Na wale głównym jak był by uwalony lub generował by błędy to bym miał problemy z odpalenie auta lub by gasł całkowicie. Wiec chyba to będzie ten przy wałku.

 

A co sie wogole dzieje z silnikiem?

 

A wartości jego pracy są prawidłowe?

 

W punktach w ktorych zrobiles screeny tak, bo odpowiednio masz;

- 368hPa - czyli 0.37bar

- 436hPa - czyli 0.44bar

Silnik pracowal na wolnych obrotach 902-909obr/min

 

Po przygazowaniu widac jak wartosci sie zmieniaja.

 

Jedyne co sie rzuca w oczy to AIR TEMPERATURE - 40st, troche duzo.

Na zimnym silniku ta wartosc powinna byc zblizona to faktycznej temperatury powietrza

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wielebny

Zapala się kontrolka awarii silnika co jakiś czas i gaśnie. Bywa też ,że na luzie zaczyna nierówno pracować. Odnośnie temperatury powietrza to silnik był wygrzany. nie jestem pewien ale na kolektorze wydechowym chyba powinna być osłona której ja nie mam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

To komputer juz sam powiedzial co go boli, czujnik polozenia i cewka. Przy okazji warto sprawdzic dokladnie przewod czujnika polozenia walu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania