Gość Wielebny Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Podłączyłem Punciaka do komputerka i wyświetliło mi kilka razy pomimo kasowania błędów RPM SENSOR ERROR oraz po odpaleniu dwa razy problem z cewką 1. Czy chodzi tutaj o czujnik położenia wału czy problem z krokowym? Cewka 1 jest to górna patrząc od strony chłodnicy (bliżej grodzi) czy dolna bliżej chłodnicy? Może ktoś mi powiedzieć czy MAP sensor daje prawidłowe wartości bo niestety nie wiem jakie powinny być.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Czy chodzi tutaj o czujnik położenia wału czy problem z krokowym? Czujnik polozenia, tylko zwroc uwage ze u ciebie sa 2 (na wale i na rozrzadzie) Rezystancja pomiedzy srodkowym i skrajnym 500-800ohm, 3 styk to ekran czyli nie moze przewodzic do zadnego z dwoch pozostalych. Cewka 1 jest to górna patrząc od strony chłodnicy (bliżej grodzi) czy dolna bliżej chłodnicy? Pierwsza jest ta do ktorej idzie przewod zaplonowy 1 cylindra Może ktoś mi powiedzieć czy MAP sensor daje prawidłowe wartości bo niestety nie wiem jakie powinny być. Widac ze pracuje, zostawilbym go w spokoju.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wielebny Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Czujnik polozenia, tylko zwroc uwage ze u ciebie sa 2 (na wale i na rozrzadzie) Rezystancja pomiedzy srodkowym i skrajnym 500-800ohm, 3 styk to ekran czyli nie moze przewodzic do zadnego z dwoch pozostalych. Na wale głównym jak był by uwalony lub generował by błędy to bym miał problemy z odpalenie auta lub by gasł całkowicie. Wiec chyba to będzie ten przy wałku. Na razie pokasowałem błędy i zobaczę czy powrócą. Widac ze pracuje, zostawilbym go w spokoju. A wartości jego pracy są prawidłowe?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Na wale głównym jak był by uwalony lub generował by błędy to bym miał problemy z odpalenie auta lub by gasł całkowicie. Wiec chyba to będzie ten przy wałku. A co sie wogole dzieje z silnikiem? A wartości jego pracy są prawidłowe? W punktach w ktorych zrobiles screeny tak, bo odpowiednio masz; - 368hPa - czyli 0.37bar - 436hPa - czyli 0.44bar Silnik pracowal na wolnych obrotach 902-909obr/min Po przygazowaniu widac jak wartosci sie zmieniaja. Jedyne co sie rzuca w oczy to AIR TEMPERATURE - 40st, troche duzo. Na zimnym silniku ta wartosc powinna byc zblizona to faktycznej temperatury powietrza   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wielebny Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Zapala się kontrolka awarii silnika co jakiś czas i gaśnie. Bywa też ,że na luzie zaczyna nierówno pracować. Odnośnie temperatury powietrza to silnik był wygrzany. nie jestem pewien ale na kolektorze wydechowym chyba powinna być osłona której ja nie mam.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 To komputer juz sam powiedzial co go boli, czujnik polozenia i cewka. Przy okazji warto sprawdzic dokladnie przewod czujnika polozenia walu.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się