Skocz do zawartości

Kopcenie na biało a badanie techniczne


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Czas najwyższy pojechać na badanie techniczne, natomiast czuję się gorzej niż przed maturą bo gdy silnik jest nagrzany kopci na biało, najprawdopodobniej do wymiany jest uszczelka pod głowicą. I tu pojawia się pytanie: czy mam jakiekolwiek szanse by pozytywnie przejść badanie techniczne?

Ewentualnie jaki może być koszt wymiany uszczelki? Wliczając koszt uszczelki, planowania głowicy (czy jakoś tak to się nazywa) i robocizny?

 

Pozdrawiam

Daniel

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Jesli jeszcze daje sie nim jezdzic to przeglad nie bedzie problemem.

 

Koszt wymiany uszczelki (w sumie uszczelek) z robocizna to jakies 400-500zl.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli jeszcze daje sie nim jezdzic to przeglad nie bedzie problemem.

 

Tak samochodem normalnie jeżdze, odpala bez najmniejszego problemu, obroty nie szaleją tylko kopci...

 

Jest to pewne, że przejdę pozytywnie badanie techniczne czy to tylko przypuszczenie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Moim zdaniem diagnosta nawet nie zauwazy kopcenia na bialo, pomysli ze to para z wygrzewajacych sie tlumikow

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość automux
Jest to pewne, że przejdę pozytywnie badanie techniczne czy to tylko przypuszczenie?

Nic w życiu oprócz śmierci nie jest pewne, ale u nas przegląd byś przeszedł bo zależy im (stacjom diagnostycznym) na kasie i klientach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to pewne, że przejdę pozytywnie badanie techniczne czy to tylko przypuszczenie?

automux już Ci trafnie odpisał co jest tak naprawdę pewne :P

 

Jeżeli ten biały dym to nie jest zasłona dymna, za którą nic nie widać, to powinien przejść przegląd

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ten biały dym to nie jest zasłona dymna, za którą nic nie widać, to powinien przejść przegląd

 

No właśnie w tym jest problem bo czasami w ogóle nie kopci czasami tylko trochę kopci a czasami naprawdę się robi zasłona dymna i w tym problem.

 

no i nie wiem jak to zrobić żeby zaliczyć te badanie czy jechać z samego rana czy raczej wieczorem, czy jechać zupełnie zimnym czy rozgrzanym? nie wiem kiedy będzie mniejsze prawdopodobieństwo że zadymi hale diagnostyczną...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość automux

Powiesz jak zadymi było ok więc coś puściło teraz, trzeba udać głupa i niech ci podpowiedzą co zrobić co to może być?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A najlepiej zrobić tą uszczelkę zanim auto stanie na środku drogi

 

na pewno zrobię tą uszczelkę ale ze względów finansowych na pewno nie w tym miesiącu a badanie techniczne straciło ważność tydzień temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania