Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich na forum! Mam takie pytanie które dotyczy forda escorta 1.8 TD , zanim zapali to muszę dosyć długo kręcić rozrusznikiem (lato , zima nie ma różnicy) jak ciepły to troszke mniej ale jak zimny to trochę za długo co może być przyczyną ? Co do rozrusznika to moim zdaniem też za wolno kręci ale ostatnio go wykręcałem ,wyczyściłem i niby on jest ok , czy może być coś z rozrządem może być że przestawiony ,czy co to może być ? Proszę o pomoc w tej sprawie będe bardzo wdzięczny . Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/3220-ford-escort-18-td/
Udostępnij na innych stronach

Brudny filtr paliwa lub paliwo się cofa. Można założyć dodatkowy zaworek zwrotny paliwa. Przy filtrze masz pompkę ręczną. Spróbuj napompować i wtedy odpalić, sprawdź czy jest jakaś różnica.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/3220-ford-escort-18-td/#findComment-18047
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Podczas pracy i zatrzymaniu silnika, mam wyciek paliwa z pompy wtryskowej (lukas rotodisel) od spodu pompy. najpierw myślałem, że to z pod takiego małego kołpaczka, który zaślepia (nie wiem co to jest) coś wkręcone w pompę, do regulacji bo wewnątrz jest śrubka na klucz imbus, wymieniłem oring, ale zauważyłem że dalej kapie, ale jakby wyżej z pompy, (na wierzchu pompa jest sucha) i ścieka na ten kołpaczek. Jak to można usunąć, czy da się to zrobić bez wymontowywania pompy?? :oops:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/3220-ford-escort-18-td/#findComment-19058
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, będę wymontowywał, przy okazji wymienię pasek rozrządu.

 

[ Dodano: 2012-03-12, 19:40 ]

Z pompy wycieka paliwo na skręceniu tylnej części korpusu z przednią , widocznie poszła uszczelka. Jak odłączyć tylną metalową osłonę, która przykręcana jest do wspornika, a do pompy jest przymocowana trzema (chyba) nitami, dwa u dołu i jeden, u góry pompy od strony silnika, czy odciąć te nity? - jak ją później zamocować? :-/

 

[ Dodano: 2012-03-13, 22:27 ]

Wymontowałem tę pompę, teraz niech mi ktoś podpowie czy samemu można wymienić uszczelkę (w pompie Bosch wymieniałem sam) czy lepiej sobie odpuścić, i kupić używaną inną, będzie taniej. Uszczelnienie tej w warsztacie 600/700 zł. bez wymontowania i zamontowania. :roll:

 

[ Dodano: 2012-03-25, 23:35 ]

Zrobiłem tą pompę, nie jest to trudne, (łatwiejsze jak w Boschu) wymieniłem wszystkie wszystkie, uszczelki kupiłem za 20zł. w sklepie z uszczelnieniami technicznymi. Jest problem z pierwszym rozruchem, bo mimo pompowania paliwa pompką ręczną, to i tak trzeba długo kręcić żeby się odpowietrzyły przewody. :jupi:

 

[ Dodano: 2012-05-06, 20:10 ]

Czy po naprawie pompy może być tak, że może nie działać turbina, skoro wcześniej, działała. Do tej pory po naprawie nie jeździłam, dopiero niedawno pojechałem w trase i zauważyłem, że auto ma słabe przyspieszenie, pierw przy takim wciśnięciu gazu szło 160 a teraz 130 z trudem. Jak można sprawdzić turbinę, to mój pierwszy samochód TD. :shock:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/3220-ford-escort-18-td/#findComment-19086
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania