Gość myffa2009 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Witam!! Posiadam samochod renault clio 3, 2007 r , jest to diesel. Od pewnego czasu mam z nim straszne problemy.. KIedys stalo sie tak ze chcac jechac do pracy nie chcial mi w ogole odpalic, gdy juz odpalil too przejechalam kilka km i zaczał sie dusic silnik i wyskoczyl mi komunikat" USTERKA WTRYSKU". i STOP, po chwili mi stanal. Nie moglam go w ogole zapalic gdy sie udalo, po ilus tam km znowu to samo. dalam samochod do mechanika - stwierdzil ze wtryski sa ok, tylko swiece do wymiany (ze dlatego mi ciezko odpalal) i ze filtr paliwa tez do wymiany i ze woda w nim byla zamarznieta- Twierdzil ze too przyczyna tej Usterki WTRYSKU. P Inny mechanik zas uwazal ze pasek rozrzadu byl zle ustawiony nie na tym zabku i to dlatego...i ze mam edzic nie przekracxzajac 3 tys na obrotomierzu, gdzie po ty dzialo sie tk samo... Dopiero po tej wymianie filtra i swiec bylo ok moze z 4 dni az do dziss -znowu to samo.. Chcac wyjechac stalam na górce i troche podgazowałam i chyba wskazowka na obrotomierzu byla na ponad 3 tys i znowu mi wyskoczylo, usterka wtrysku i zaczal sie dusic silnik, ale zmienilAM BIEG NA 2 I DODALAM TROCHE GAZU I POJECHAŁ. Prosze pomozcie mi, gdzie tkwi przyczyna ze tak sie dzieje...?? Pozdrawiam, Karolina   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 i ze filtr paliwa tez do wymiany i ze woda w nim byla zamarznieta Oby to sie nie dostalo dalej. Jesli byla zamarznieta "woda" to silnik nie dostawal paliwa dlatego sie dusil i gasł. Filtr jest podgrzewany dlatego po jakims czasie pociagnal paliwko i odpalal... Wtryskiwacze CR to bardzo precyzyjne elementy silnika i nie toleruja pracy na sucho, nawet kiepskie paliwo niekorzystnie na nie dziala. Skoro wywala blad wtrysku to spróbowac skasowac, jesli nie pomoze to sprawdzic wtryskiwacze. To pozostawie bez komentarza, bo az płakac sie chce; Inny mechanik zas uwazal ze pasek rozrzadu byl zle ustawiony nie na tym zabku i to dlatego...i ze mam edzic nie przekracxzajac 3 tys na obrotomierzu Pasek ma byc poprawnie ustawiony, bo w dieslu czasami 1 zabek wystarcza do kolizji rozrzadu....   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość myffa2009 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Wtryskiwacze były juz sprawdzane pod komputerem itdd, alee mechanicy stwierdzili ze sa w porzadku, dlatego nie wiem dlaczego stale wyskakuje ta USTERKA WTRYSKU.....?? BŁAD BYL WCZESNIEJ KASOWany i mimo to wyskakuje ponownie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 rozrzad ustawiony juz poprawnie? Jak byly sprawdzane wtryskiwacze?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.puniszman Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 W clio filtr paliwa nie jest raczej podgrzewany, przynajmniej u mnie 1,5 dci , hmm swiece do wymiany ale jak juz diesel odpali to swiece nie mają nic do tego ... może lipne paliwo tankujesz ze problem sie powtarza? Wydaje mi sie ze zła jakosc paliwa .   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość myffa2009 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Paliwo dobre tankuje...wczesniej jak mi sie 1 raz ten problem pojawil tankowalam gdzie indziej i teraz zmienilam stacje i tez too samo..... Stale mi wyskakuje Usterka Wtrysku... nie wiem od czego to moze byc.. [ Dodano: 2012-02-06, 20:41 ] rozrzad ustawiony juz poprawnie? Jak byly sprawdzane wtryskiwacze? tak poprawnie ustawiony. byly spr. pod komputerem i przelewowo.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 A kasując błędy pamięci fachowiec sprawdził (zamrożone ramki) aby zobaczyć co mogło być przyczyną usterki? Możesz poprosić o wpięcie rejestratora w gniazdo OBD2 (jeżeli posiadają ) i wtedy pojeździć i zobaczyć w czym jest problem.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się