Gość major902 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Mam problem ze swoją astrą bo bardzo ciężko pali jak postoi około 6-7godz. Jak już raz odpali to pózniej bez problemu jeżeli w krótkich odstepach czasu bedzie odpalana. Prosze o pomoc i z góry dziekuje. Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Sprawdź czujnik temp. płynu dający sygnał na ECU   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maliniak123 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 sprawdź czy świece żarowe grzeją   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 automux, Ten silnik nie ma ECU i zadnej elektroniki to mechaniczny diesel. sprawdź czy świece żarowe grzeją To na poczatek swiece + przekaznik czasami nie łaczy w kostce, rozrusznik kreci żwawo silnikiem? Paliwo sie nie cofa? Filtr paliwa oprózniony z syfu? To na poczatek. Pozniej pompa (ustawienie), wtryski (moze leja), za niska kompresja.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Ten silnik nie ma ECU i zadnej elektroniki to mechaniczny diesel. No może i tak ...szkoda   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość major902 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Świece wykręciłem i jak podłączyłem bezpośrednio pod akumulator pojedynczo to grzały wszystkie. A jak sprawdzić ten przekaźnik i czy się paliwo nie cofa?? Dodam jeszcze ze na przewodzie zasilającym miedzy filtrem a pompą mam założony zawór elektryczny który podłączony jest pod zawór na pompie i odcina on dopływ paliwa po zgaszeniu silnika wiec raczej cofać się nie powinno Z góry dziękuje za pomoc.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Dodam jeszcze ze na przewodzie zasilającym miedzy filtrem a pompą mam założony zawór elektryczny który podłączony jest pod zawór na pompie i odcina on dopływ paliwa po zgaszeniu silnika To sprawdź go czy dobrze otwiera może w nim leży przyczyna   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 A jak sprawdzić ten przekaźnik Najłatwiej zarówka, jeden przewod do masy, drugi do swiecy (obojetnie ktorej) do srubki na kluczyk 8mm. Wlacz zaplon i zarowka ma swiecic, jak zgasnie kontrolka na desce to Twoja zarowka przy silniku ma swiecic jeszcze 30-40sekund. Poruszaj przekaznikiem zeby wykluczyc slaby styk. czy się paliwo nie cofa?? To ciezko sprawdzic amatorom. Z reguly objawia sie tym ze podczas krecenia odpala bardzo powoli i na poszczegolne cylindry, w pierwszej fazie rozruchu nie kopci na czarno Dodam jeszcze ze na przewodzie zasilającym miedzy filtrem a pompą mam założony zawór elektryczny zamiast tego mozesz na probe zalozyc zaworek jednostronny. Maja w motoryzacyjnych i nie jest drogi   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość major902 Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 No właśnie u mnie tak sie dzieje ze bardzo powoli odpala najpierw powoli zaczyna łapac tak jakby na jednym czy dwóch garach a jak już załapie to przez chwile cały samochód aż sie trzesie i zaczyna dopiero normalnie równo pracowac tak jak powinien. kopcic nie kopci praktycznie wogóle. jak juz raz odpali to pózniej odpala od pierwszego krecenia a jak dłużej postoi to juz trzeba coraz dłużej krecic w zalezności od tego ile godzin stoi nie odpalana.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 major sprawdź najpierw ten przekaźnik, to najprawdopodobniejsza przyczyna tego co piszesz i zarazem najtańsza. Sprawdzenie nic cię nie kosztuje. Oblukaj i napisz czy działa czy nie, jak nie to leć po zaworek. Ja mam takie coś, chociaż jeszcze nie założyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się