Gość Bohnooze Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 1.6 AEE w octavi na jałowych obrotach lekko rzuca silnikiem, świece palą wszystkie, obroty są stabilne w momencie rzucawki delikatny spadek, coś z czasem zapłonu nie tak lub mechanicznie, rzucanie jest równomierne jakby ciągle na jeden i ten sam cylinder. Objaw bardzo wcześnie się pojawił po 30-40kkm od nowego auta, na benzynie i LPG tak samo. Podejrzewam zawory czyli problem mechaniczny któryś zawór się odzywa a objawy lekko przechodzą po nagrzaniu, no i samochód jeździ kolejne tyś km z podobnym tikiem. Po wymianie świec było to samo, teraz przejechane jeszcze kilka dziesiątek km i wymienione kable ze świecami to samo. Nie chce wymienić po kolei wszystkiego w ciemno. Ktoś może z taką samą sytuacją się spotkał? Dziękuje za odpowiedz.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3079-octavia-16-aee-na-ja%C5%82owych-obrotach-lekko-rzuca-silnikiem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 Podejrzewam zawory kompresje mierzyles? Jak wygladaja swiece, wszystkie ladne z brazowym izolatorem? Zadna nieokopcona?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3079-octavia-16-aee-na-ja%C5%82owych-obrotach-lekko-rzuca-silnikiem/#findComment-17178 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bohnooze Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 ostatnio świeca na trzecim cylindrze była poluzowana klucz nałożyłem i ręką odkręcić się dała, ale te świece co ostatnio wymieniałem to dokręcałem dokładnie, obejrzę jeszcze świece dokładnie i napisze [ Dodano: 2012-01-25, 16:58 ] Świece poprzednie ngk BPR6ES wyglądają ok, lekko zakamienione wszystkie w takim samym stopniu, w zasadzie biała izolacja ceramicnza przy elektrodzie, wszystkie gwinty czarne na 1 i 3 świecy trochę czarnej wody na gwińcie [ Dodano: 2012-12-21, 21:40 ] to może być "wyczuwanie" na który cylinder ma być zapłon lub jaki kształt ma mieć sygnał do cewki (tutaj chyba jest sterownik od tego?), czasem jak tu opisałem obroty są równe w jednym momencie spadają (widać na obrotomierzu) albo są równe w jednym momencie przyśpieszają, chyba do regulacji jest rozdzielacz albo czujnik halla do wymiany lub jakieś błędy w centralce spróbuje sprawdzić halla   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3079-octavia-16-aee-na-ja%C5%82owych-obrotach-lekko-rzuca-silnikiem/#findComment-17191 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się