Gość kryst209 Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Witam Mam problem z moją hondą, wiec zauważyłem że w czasie jazdy po mieście wskaźnik temperatury podniósł się prawie na czerwone pole, nie było słychać pracy wentylatora (podczas jazdy poza miastem nie grzał się) więc zabrałem się do sprawdzenia co nie gra. podłączyłem wentylator chłodnicy bezpośrednio do akumulatora i okazało się że działa normalnie. następnie odłączyłem przewody od czujnika temperatury i zrobiłem mostek słychać było jak załącza się przekaźnik i wentylator pracował normalnie. Więc winny był czujnik temperatury, ale jak zrobiłem ten mostek (stacyjka była przekręcona) to od tego czasu nie mogę odpalić auta, zachowanie jest takie jak by był odcinany zapłon (niby chce zapalić ale momentalnie gaśnie) zrobiłem reset komputera ale nic nie pomaga... Co robić? Honda Civic 96r. 1.4 D14A5   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 Sprawdź zasilanie na komputerze lub masy, sprawdź stopień naładowania akumulatora. W temacie piszesz coś o błędzie komputera ...ale jaki to błąd?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kryst209 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 zakładam że wyskoczył jakiś błąd, w jaki sposób mam sprawdzić zasilanie na komputerze? akumulator ładowałem całą noc, auto kręci kręci i nic. jest możliwość sprawdzenia jakie ewentualne błędy się pojawiły? pozdrawiam   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 Jeżeli masz gniazdo diagnostyczne 2 pinowe możesz wybłyskać kody błędów: 1. Wyłączasz zapłon i mostkujesz pin 1 i pin 2 we wtyczce diagnostycznej 2. Włączasz zapłon i patrzysz jak miga lampka MIL (długie mrugnięcia to dziesiątki, krótkie jedności. np miga dwa długie i 3 krótkie to kod 23 zapisujesz i zapodaj na forum co wybłyskałeś. Jeżeli złącze diagnostyczne masz 3 lub 5 pinowe tylko tester do podłączenia. 3. Wyłączasz zapłon Kasowanie błędów jest przez zdjęcie klemy (pamiętać o kodach do radia) Gniazdo diag. znajdziesz pod deską nad pedałami po lewej lub prawej stronie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się