Skocz do zawartości

GOLF III 1,6 ABU-czasem nie chce zapalić


Gość bartollo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich zgromadzonych :)

 

Mam problem z moim gofrem a polega on na tym ze czasem dziad nie chce zapalić trzeba długo kręcić i lapie jak diesel po kolei

 

Czasami po nocy pali na dotyk ale nie chce wchodzić na obroty jak by dostawał za duża dawkę po przygazówce wszystko jest ok,zdarza sie czasem tak że odpale go nie chce wejśc na obory mimo wciskanego gazu po czym zgasnie ale daje sie uruchomić znów pedla w podloge na obroty nie wchodzi i nagle łapie i jest ok czasami odpale go pochodzi na wolnych zgasnie bez zapowiedzi i juz nie zapali zmieniałem z 3 miechy temu czujnik temp kpl świec który po 2 tyś wymiekł kopułke i palec a także kostke stacyjki

 

Dodam ze autko przez poprzedniego właściciela było używane wyłącznie przez rok czasu na LPG benzyna nie chodziła (walnięta pompka ) nie wiem co jeszcze sprawdzic ???

 

Za uwarzyłem że świece sa czarne a palec i kopułka na stykach przy kopcone czyżby to był czujnik hall'a?? a może wtryskiwacz zaczyna lać ?? może to inst gazowa ingeruje?? gaz to BRC just junior. Czy monowtrysk można rozebrać na czynniki pierwsze i wyczyścić ??

 

EDIT :

zapomniałem dodać w sobotę po powrocie do domku podłącze go pod VAG'a i podam błędy.

 

 

 

z góry dziekuje za opowiedź i wszelkie sugestie.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość maliniak123
juz nie zapali zmieniałem z 3 miechy temu czujnik temp kpl świec który po 2 tyś wymiekł kopułke i palec a także kostke stacyjki

 

Pisz trochę bardziej zrozumiale bez zagmatwania a będzie to się dało zrozumiec co autor miał na myśli ;)

 

dlaczego wymieniłeś świece po 2 tys.km ? Jeśli jest problem z zapłonem najlepiej wymieniac komplet ( świece, przewody, kopułka, palec) w tedy możesz wykluczyć wypadanie iskry na podanych elementach

 

Za uwarzyłem że świece są czarne a palec i kopułka na stykach przy kopcone czyżby to był czujnik hall'a??

Świece mogą być czarne z różnych powodów, krótkie dystanse, praca nie na wszystkie cylindry itd.

 

Na palcu i kopułce robi się taki czarny nagar od iskry ( wypalają się styki )

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moja propozycja odłączyć LPG naprawić na benzynie i wtedy regulować i naprawiać gaz. Za czarne świece za bogata mieszanka

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po podłaczeniu Vaga wysrał mase błdów które sie dały skasować zazwyczaj "Bład sporadyczny"(tj:błędy 515,516,525,561 ) ale ostał sie jeden 516 Styki biegu jałowego -F60-przerwa lub zwarcie do plusa.

 

czyli wina tkwi w tzw silniczku krokowym ?? zgadza sie ??

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.