Gość Anonymous Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 problem jest taki wymienialem rozzad, naprawialem rozrusznik, eliminowalem wycieki i wymienilem czujnik niebieski na trujniku, teraz bezposrednio po odpaleniu chodzi normalnie a po chwili wpada na obroty ok 2000 i nie spada mniej jak 1500 ,no w sumie 2 razy mi spadł na 1000 Zmienialem na stary czujnik chodzi jeszcze gorzej, co by to mogło byc? czy przez to ze 2 dni byl rozłaczony akumulator mogło sie cos stac?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 Lewego powietrza szukaj bo do wymiany rozrzadu pewnie demontowales dolot. Moze linka sie jakos wysunela i przepustnica sie nie cofa do konca? Przejrzyj wszystko dokladnie, napewno jakas pierdółka   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2012 linka sie cofa a dolotu nie ruszałem, chyba ze lampa cos przetopiłem jutro zobacze narazie dzieki...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość prezesik25 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 wymienilem czujnik niebieski na trujniku a ile za niego dałeś?Jeżeli 20-30 zeta w jakimś motoryzacyjnym to można go na śmieci wywalić. Takie zamienniki nie dosyć, że sprawiają akie numery jak Ty piszesz, to w dodatku przekłamują na zegarze. Ja wymieniałem już kilka czujników, jeden cały czas wskazywał 75-80 stopni, inny ( obecny ) 105. Radzę jechać do ASO i kupić oryginał, fakt, że zabulisz 80-100 zł, ale będziesz zadowolony. Co do mnie to nie przejmuję się, że wskazuje 105-110 stopni, ważne, że już ładnie odpala w mrozie i trzyma obroty n a rozgrzanym silniku. O silnik mogę być spokojny, bo wiem, że ma odpowiednią temp. i się nie przegrzeje. A czyściłeś może silniczek krokowy? Nie uszkodziłeś go czasem? Krokowy odpowiada za utrzymanie wolnych obrotów na biegu jałowym. Spróbuj jeszcze resetu ECU, czyli zdejmij klemę (+) na min. pół godziny, potem załóż i uruchom aż do włączenia wentylatora oczywiście nie dotykając ani razu pedału gazu - silnik będzie się "uczył" nastawów. Napisz o efektach.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się