Skocz do zawartości

brak iskry w cewce wysokiego napięcia


Gość eugeniusz

Rekomendowane odpowiedzi

Gość eugeniusz

witam moje Mitsubishi z silnikiem 1.5 wtrysk wielopunktowy odmówiło posłuszeństwa nie odpal . Sprawdziłem iskrę na świecy i stwierdziłem że brak napięcia z cewki , prąd do cewki dochodzi do aparatu zapłonowego też dochodzi . po stronie pasażera gdzie znajduje się komputer poczułem lekki zapach spalonego przewodu . pytanie czy moduł komputera ma wpływ na iskre? a może aparat zapłonowy nie daje indukcji? jak to zbadać ? proszę o porade

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewka zapłonowa sterowana jest przez moduł zapłonu(przy aparacie zapłonowym )

Moduł zaś z zespołu sterowania silnika(komputera ) który włącza lub wyłącza prąd płynący przez obwód pierwotny cewki. Moduł steruje "masą" cewki zapłonowej , można więc odłączyć przewód idący od cewki do modułu i impulsowo zwierać go do masy samochodu , powinno to wygenerować iskrę na świecy - jeśli iskra się pojawi - cewka OK a winny może być sam moduł. Próbę należy przeprowadzić na włączonym zapłonie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania