Skocz do zawartości

Blacharka


Gość prezesik25

Rekomendowane odpowiedzi

Gość prezesik25

Witajcie!

 

Dzisiaj zdjąłem dywanik spod pedałów w vw polo i oto co ujrzałem:

 

05122011443.th.jpg

05122011440.th.jpg

05122011439.th.jpg

05122011438.th.jpg

05122011436.th.jpg

05122011434.th.jpg

05122011432.th.jpg

05122011431.th.jpg

 

Z uwagi, że nie dorobiłem się jeszcze spawarki myślę wyciąć starą blachę i wstawić na nity blachę, która mi została z obicia dachu - 10 lat gwarancji :hyhy:

 

Na pewno będę musiał wyciąć na dole kawałem zewnętrznego i wewnętrznego progu oraz część podłogi. Tylko nie wiem co zrobić z tym wzmocnieniem w miejscu dziury...

 

Podpowiedzcie, czy nitowanie jest równie dobrze wytrzymałe jak spawanie? Jestem amator w sprawach blacharki, ale to jest auto, na którym myślę się trochę podszkolić :-D

 

Kiedyś mój tata ładę 2107 składał na "pchełki", no i pięknie to trzymało, tylko patrząc na podłogę od dołu było widać "jeża" :-o

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz pozbyć się tej dziury przegnitej w podłodze... to walnij łatkę .. przymocuj sobie wkrętami czy nitami i zaciapraj sylikonem.

Profesjonalna pomoc? No raczej nie, a skoro pytasz o nity... to chyba nie masz spawarki i obeznania z nią, co?

Jeśli masz i chcesz to robić to naprawa blacharska wygląda bardzo prosto.

 

Punkt 0. - piwo... bez tego ni rusz...dalej:

1. Musisz być dokładny w tym co zrobisz

2. Lokalizujesz co chcesz naprawić.

3. Obierasz strategię jak naprawić żeby najmniej wyciąć i zrobić to schludnie - a robisz to w następujący sposób:

-WIESZ, że karoseria pojazdu składa się z paneli łączonych zgrzewami. ( pomijam błotniki przednie, zderzaki, jakieś listwy i inne pierdoły)

 

Jeśli przegnije ci podłoga na środku, a zgrzewy ok to wycinasz okrąg lub kwadrat wstawiasz nowy kawałek blachy, spawasz szczelnie, szlifujesz, zabezpieczasz.