Gość automux Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Wymiana zbiornika paliwa i oczyszczenie pompy paliwa Fiat Seicento 0,9 Najpierw spuszczamy paliwo ze zbiornika ja nie miałem problemu bo był w takim stanie że paliwo trzymała tylko farba przez którą przesączało się paliwo i czuć było go w aucie, więc śrubokręt poszedł w ruch i dziura gotowa. Po spuszczeniu paliwa podnosimy tylną kanapę i ukazuje nam się dekiel który musimy odkręcić. Po odkręceniu dekla mamy przewody paliwowe i wtyczkę z przewodmi do pompy paliwa i pływaka które musimy rozłączyć. Później od spodu zbiornika musimy odłączyć rurę wlewu paliwa i filtr paliwa. Następnie demontujemy rurę wydechową z końcowym tłumikiem i odkręcamy zbiornik od podłogi i wymontowujemy go. Po wymontowaniu zbiornika wykręcamy pływak z pompą paliwa ze starego zbiornika Ściągamy dolną osłonę pompy paliwa i w moim przypadku było tam kupę rdzy i błota więc czyścimy. Po oczyszczeniu składamy wszystko jak było i wkładamy do nowego zbiornika. Zbiornik podwieszamy, montujemy wszystko w odwrotnej kolejności jak podczas demontażu nalewamy paliwo ja dodałem jeszcze dodatek do paliwa aby przeczyścić układ i cieszymy się z jazdy bez przerywania. W moim przypadku zawsze podczas skręcnia w lewo auto gasło z braku paliwa. Wszystkie zdjęcia i tekst sa mojego autorstwa. Automux   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi