Gość automux Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Opornica dmuchawy W samochodzie żony padł nadmuch do wnętrza pojazdu z trzech możliwych biegów został tylko najszybszy. Postanowiłem więc zakupić opornicę na szrocie ponieważ odkręcenie starej jest w cinquecento mocno kłopotliwe gdyż umiejscowione jest w niezbyt przyjaznym miejscu. Opornica którą kupiłem i sprawdziłem czy bezpiecznik jest dobry okazała się sprawna. Następnie otworzyłem maskę cienkiego i odkręciłem zaznaczone śruby które mocują osłone nagrzewnicy: Pod osłoną ukazała się obudowa silnika nadmuchu wraz z silnikiem ale opornicy nie widać: Po bliższych oględzinach postanowiłem że nie będę wydzierał całego zespołu nagrzewnicy i dmuchawy gdyż jest to pracochłonne bo wtyczka nagrzewnicy jest tu: Po wielkich trudach udało mi sie ją wypiąć z gniazda opornicy: Wtyczkę odciąłem i przedlużyłem przewody, podłączyłem opornicę i sprawdziłem czy działają wszystkie biegi dmuchawy. Oczywiście że zadziałało tylko co teraz z opornicą: Jako że musi być ona chłodzona powietrzem wymysliłem że zrobię otwór w obudowie od góry też powinno zadziałać: Po wycięciu otworu umieściłem moją drugą opornicę, przykręciłem no i znowu próba: Opornica zadziałała, zostało poskładać osłonę w odwrotnej kolejności do demontażu jej i cieszyć się z ciepła panującego w niewielkiej przestrzeni Cienkiego. Wszystkie zdjęcia oraz tekst są mojego autorstwa. AUTOMUX   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi