Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem tu nowy i proszę o wyrozumiałość, być może temat był już poruszany, ale nie mogłem nic znaleźć

jakiś czas temu w moim mondeo 2.0 tdci zaświeciła mi sie sprężynka, po podłączeniu koma okazało się ze problem jest na trzecim cylindrze - po wykasowaniu błędu i wpisaniu ponownie kodu wtryskiwacza praca silnika powróciła do normy, jak sie później okazało na krótko, powyżej 3 biegu i obrotach powyżej 2500 zapal sie sprężynka.

oddałem trzeci wtrysk do regeneracji i zregenerowałem turbosprężarkę, po złożeniu wszystkiego do kupy okazało się, ze sprężynka zapala się tak jak przed naprawą i nie ma podciśnienia, po wymianie zaworków podciśnienia, turbina zaczęła pracować ale nie jak wcześniej od ok 1800 obrotów a powyżej 3000 (zaznaczę ze oryginalne przewody podciśnienia były popękane i zastąpiłem je przewodami o średnicy ok 5-6 mm wewnątrz

 

 

co powinienem wymienić, zregenerować, żeby pozbyć się tej sprężynki, która po wyłączeniu silnika i ponownym jego uruchomieniu gaśnie, zapala się na 4 i 5 biegu np dodając gazu pod górkę, dziś rano nie chciał zapalić a jak odpalił to chmura błękitno szarego dymu (no i oczywiście międzyczasie migająca sprężynka)?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2568-problem-z-dieslem/
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania