Skocz do zawartości

silnik dizla wvgolf 3 td 1.9


Gość jano-n
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanie?może ktoś miał taki sam problem,wszysko jest o.k jak silnik jest zimny,przyspieszenie itd..po zagrzaniu czuć spadek mocy..samochód robi się mułowaty,proszę o porady.....

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. przepływomierz powietrza do sprawdzenia.

2. czujnik temperatury płynu na ECU

Najlepiej zrobić logi dynamiczne na zimnym i na ciepłym silniku

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. przepływomierz powietrza do sprawdzenia.

Najlepiej zrobić logi dynamiczne na zimnym i na ciepłym silniku

w czym w golfie o kodzie aaz bez komputera jak kolega nie wie to nie pisać najlepiej sprawdzić ciśnienie na cylindrach sprawdzić turbo i pompę wtryskową na jaki kolor kopci i kąt wtrysku na rozgrzanym sprawdzić zegarem i polej pompę wtryskową wodą żeby ją schłodzić jak ciepły problemy z paleniem są i jakie ciśnienie oleju na rozgrzanym
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
mam pytanie?może ktoś miał taki sam problem,wszysko jest o.k jak silnik jest zimny,przyspieszenie itd..po zagrzaniu czuć spadek mocy..samochód robi się mułowaty,proszę o porady.....

 

polecam sprawdzić to co zasugerował automux ale terz dodam by sprawdzić przepływ powietrza do kolektora wdechowego, zdjąć egr i sprawdzić czy nie jest zawalony nagarem od strony kolektora wdechowego oraz sprawdzić sam kolektor jest to częsta przyczyna takiego zachowania silnika ale nie zawsze, nie zaszkodzi jak tam zajrzysz . POZDRAWIAM

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

bo w profilu ma TD a innego td poza aaz w trójce chyba nie bylo.

 

Cos pewnie z regulacja pompy, bo to mechaniczny diesel. Podjedz do mechanika i on bedzie wiedzial czym i w ktora strone pokrecic - jakie masz obroty biegu jalowego?

 

Poza tym moze to byc

 

kąt wtrysku na rozgrzanym

 

Temp silnika nie ma znaczenia bo to tylko statyczny kat wyprzedzenia wtrysku

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo w profilu ma TD a innego td poza aaz w trójce chyba nie bylo

no w zwykłym Td innego nie było ale golf3 miał inne silniki w Tdi, tylko czytając temat "silnik dizla wvgolf 3 td 1.9" myślałem że kolega zjadł literkę ;-)

 

[ Dodano: 2011-10-11, 20:17 ]

w golfie o kodzie aaz bez komputera

nie naprawiałem tego auta ale myślę że jest tam komputer a co za tym idzie powinno być gniazdo diagnostyczne OBD1

 

[ Dodano: 2011-10-11, 20:46 ]

jak kolega nie wie to nie pisać

Nie zabłysnąłeś co... kolega wie w golfie3 1,9 diesel turbo AAZ jest zawór EGR jest czujnik temperatury płynu, jest solenoid regulujący czas wtrysku oraz odcinający dopływ paliwa, jest nastawnik biegu jałowego i to wszystko podłączone jest do ECU. To nie jest jakiś Seat AAZ tylko VW, następnym razem czytać co piszą w temacie pytający i nie wprowadzać w błąd.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3
jest zawór EGR jest czujnik temperatury płynu, jest solenoid regulujący czas wtrysku oraz odcinający dopływ paliwa, jest nastawnik biegu jałowego i to wszystko podłączone jest do ECU

 

AAZ nie ma pompy sterowanej elektronicznie. Blizej jej do 1.6TD niz do TDI. EGR pewnie jest jakis podcisnieniowy...

 

I dosyc sporów czy ma ecu czy nie ;-)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.