Gość jano-n Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 mam pytanie?może ktoś miał taki sam problem,wszysko jest o.k jak silnik jest zimny,przyspieszenie itd..po zagrzaniu czuć spadek mocy..samochód robi się mułowaty,proszę o porady.....   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2394-silnik-dizla-wvgolf-3-td-19/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 1. przepływomierz powietrza do sprawdzenia. 2. czujnik temperatury płynu na ECU Najlepiej zrobić logi dynamiczne na zimnym i na ciepłym silniku   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2394-silnik-dizla-wvgolf-3-td-19/#findComment-13000 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zubi1990 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 1. przepływomierz powietrza do sprawdzenia.Najlepiej zrobić logi dynamiczne na zimnym i na ciepłym silniku w czym w golfie o kodzie aaz bez komputera jak kolega nie wie to nie pisać najlepiej sprawdzić ciśnienie na cylindrach sprawdzić turbo i pompę wtryskową na jaki kolor kopci i kąt wtrysku na rozgrzanym sprawdzić zegarem i polej pompę wtryskową wodą żeby ją schłodzić jak ciepły problemy z paleniem są i jakie ciśnienie oleju na rozgrzanym   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2394-silnik-dizla-wvgolf-3-td-19/#findComment-13013 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michelis5 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 mam pytanie?może ktoś miał taki sam problem,wszysko jest o.k jak silnik jest zimny,przyspieszenie itd..po zagrzaniu czuć spadek mocy..samochód robi się mułowaty,proszę o porady..... polecam sprawdzić to co zasugerował automux ale terz dodam by sprawdzić przepływ powietrza do kolektora wdechowego, zdjąć egr i sprawdzić czy nie jest zawalony nagarem od strony kolektora wdechowego oraz sprawdzić sam kolektor jest to częsta przyczyna takiego zachowania silnika ale nie zawsze, nie zaszkodzi jak tam zajrzysz . POZDRAWIAM   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2394-silnik-dizla-wvgolf-3-td-19/#findComment-14418 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 w czym w golfie o kodzie aaz a skąd wiesz czy ma silnik aaz?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2394-silnik-dizla-wvgolf-3-td-19/#findComment-14423 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 bo w profilu ma TD a innego td poza aaz w trójce chyba nie bylo. Cos pewnie z regulacja pompy, bo to mechaniczny diesel. Podjedz do mechanika i on bedzie wiedzial czym i w ktora strone pokrecic - jakie masz obroty biegu jalowego? Poza tym moze to byc kąt wtrysku na rozgrzanym Temp silnika nie ma znaczenia bo to tylko statyczny kat wyprzedzenia wtrysku   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2394-silnik-dizla-wvgolf-3-td-19/#findComment-14431 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 bo w profilu ma TD a innego td poza aaz w trójce chyba nie bylo no w zwykłym Td innego nie było ale golf3 miał inne silniki w Tdi, tylko czytając temat "silnik dizla wvgolf 3 td 1.9" myślałem że kolega zjadł literkę [ Dodano: 2011-10-11, 20:17 ] w golfie o kodzie aaz bez komputera nie naprawiałem tego auta ale myślę że jest tam komputer a co za tym idzie powinno być gniazdo diagnostyczne OBD1 [ Dodano: 2011-10-11, 20:46 ] jak kolega nie wie to nie pisać Nie zabłysnąłeś co... kolega wie w golfie3 1,9 diesel turbo AAZ jest zawór EGR jest czujnik temperatury płynu, jest solenoid regulujący czas wtrysku oraz odcinający dopływ paliwa, jest nastawnik biegu jałowego i to wszystko podłączone jest do ECU. To nie jest jakiś Seat AAZ tylko VW, następnym razem czytać co piszą w temacie pytający i nie wprowadzać w błąd.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2394-silnik-dizla-wvgolf-3-td-19/#findComment-14436 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zubi1990 Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 kolego ja wiem ale jak silnik ten sam to czy seat cz vw to to samo i sterowanie to samo i niema sterownika no może jakiś mały modulik   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2394-silnik-dizla-wvgolf-3-td-19/#findComment-14444 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 jest zawór EGR jest czujnik temperatury płynu, jest solenoid regulujący czas wtrysku oraz odcinający dopływ paliwa, jest nastawnik biegu jałowego i to wszystko podłączone jest do ECU AAZ nie ma pompy sterowanej elektronicznie. Blizej jej do 1.6TD niz do TDI. EGR pewnie jest jakis podcisnieniowy... I dosyc sporów czy ma ecu czy nie   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2394-silnik-dizla-wvgolf-3-td-19/#findComment-14469 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się