Gość wolas26 Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 witam,mam problem z silnikiem,wymienialem ostatnio zawory,po wymianie wszystko poskladane tak jak powinno byc(przynajmniej tak twierdzi mój mechanik) ale po naprawie silnik dziwnie pracuje,podczas jazdy gdy silnik ma 2000/2500 obrotow zachowuje sie tak jakby lapal mula na kazdym biegu,ale powyzej 2500 obrotow pracuje normalnie,to nie wszystko,gdy pozadnie sie rozgrzeje to gasnie po wrzuceniu biegu jalowego,no i po dluzszej jezdzie po miescie zaczyna sie gotowac,moze ktos zna przyczyne moich problemow :help: :help:   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2316-e36-mechanikasilnik/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 wszystko poskladane tak jak powinno byc(przynajmniej tak twierdzi mój mechanik) ale po naprawie silnik dziwnie pracuje Wiec chyba jednak nie do konca tak jak powinno byc. podczas jazdy gdy silnik ma 2000/2500 obrotow zachowuje sie tak jakby lapal mula na kazdym biegu Przyczyn mula na niskich obrotach moze byc mnóstwo. Napisz kiedy to sie dzieje? Zawsze, czy jak zimny lub cieply? po dluzszej jezdzie po miescie zaczyna sie gotowac, Wentylator chlodnicy wody sie włacza? gdy pozadnie sie rozgrzeje to gasnie po wrzuceniu biegu jalowego Czujnik temperatury wody do sprawdzenia (czy wogóle podlaczony) i ogolnie caly uklad chlodzenia do przejrzenia. Dodatkowo sprawdziłbym kompresje silnika (zeby wykluczyc nieszczelne zawory/sprawdzic mechanika )   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2316-e36-mechanikasilnik/#findComment-12354 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolas26 Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 niema ruznicy cieply czy zimny,przy 2000 lapie mula,wentylatora jeszcze niesprawdzalem,cisnienie jest ok   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2316-e36-mechanikasilnik/#findComment-12362 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 przyczyn mula moze byc wiele... ogarnij najpierw chlodzenie i szczególnie zwróc uwage na czujnik temperatury wody. Przy okazji sprawdz wszystkie kostki, wezyki. Byc moze cos nie podlaczone, niedocisniete i stad mul. Jesli nic nie znajdziesz to komputer i odczytanie parametrów silnika na zywo (glownie przeplywomierz). Moze juz sa jakies bledy?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2316-e36-mechanikasilnik/#findComment-12379 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się