Gość edex Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Poruszam temat regulacji instalacji LPG II-ej generacji, jako że instalatorzy nagminnie wyrywają tłoczki z krokowców. Poza tym obcinają przewody ze sterownika minilambda. W efekcie krokowiwc i sterownik są jedynie atrapami a sam układ staje się I-szą generacją i wymaga częstej regulacji. Nie mówiąc już o zakłócaniach w pracy silnika na benzynie. U mnie w citroenie zx 1,4 zastałem taki stan żeczy. Szperając po różnych forach motoryzacyjnych stwierdziłem że nie jest to przypadek, że jest to dość częsta przypadłość praktykowana przez wielu instalatorów. Tylko dociekliwi użytkownicy doszukali się błędów w swoich instalacjach LPG. Podejżewam że cała żesza kierowców jeździ z takimi instalacjami i nieświadomi psioczą na częste wizyty u gazowników. Z zebranej wiedzy wynika: Instalacja II-ej generacj nie wymaga do jej regulacji komputera z programem, można też pominąć tester sondy lambda, choć przy jego pomocy jest to łatwiejsze. Dlatego chciałbym aby na łamach forum umieścić procedurę regulacji takiej właśnie instalacji dla tych którzy chcieliby w swoich samochodach przywrócić ich prawidłowość i optymalnie ją wyregulować. Może ktoś z forumowiczów ma odpowiednią wiedzę w tym temacie i zechce podzielić się swoimi doświadczeniami. Dobrze byłoby również opisać reduktor (parownik) LOVATO z uwzględnieniem wszystkich śrub regulacyjnych. Na różnych forach zdania na ten temat są podzielone więc nie wiem ja jest napewno. Pozdrawiam edex   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się