Gość punciak Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 dostałem zestaw jest tego tam....np ok 13 oringów:cry: proszę jakiś opis gdzie co i jak ...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz41 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 możecie powiedzieć co z tymi oringami? [ Dodano: 2011-11-06, 21:58 ] Ja też mam jutro zamiar to wymienić ale szukam i nic nie pisza o tych oringach.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Jeżeli rozbieracie pierwszy raz to należy robić zapiski co gdzie idzie, krok po kroku rozbieracie i wymieniacie części nie potrzeba schematu do tego. Oringi których nie widać to króćce wyjść wody, gazu, mały na śrubce regulującej napięcie membrany. Gumki w pieskach lub całe pieski wymieniać delikatnie i nie pokrzywić ich. Ważne!!! sprawdzić na nowych membranach długość króćców i zaczep ich ze starymi wyjętymi. (tydzień temu miałem problem zestaw kupiony na alledrogo 2mm za długi króciec i podpierał się 4 godziny walki aby auto przełączyło na gaz. Życzę powodzenia i bez pośpiechu.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz41 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Nie robiłem tego wcześniej, autko jest pełnoletnie kupiłem orginalny zestaw naprawczy i chcę tańszym kosztem to zrobić.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 zakręcić najpierw gaz w butli, wypalić go. Jeżeli jest parownik wysoko to odkręcasz przewody wodne i podnosisz je bez spuszczania płynu, jeżeli nisko to spuszczasz płyn. Odkręcasz przewód miedziak od parownika oraz odejście gazu. Później jak pisałem wyżej śrubka po śrubce i dobrze patrz nie jest to mocno skomplikowane, jak masz troszkę manualnych zdolności to po zmontowaniu w powietrze nie wylecisz . Jak coś pisz i pytaj zawsze możesz fotkę wkleić. Proponuję wymienić jeszcze filterek gazu jak będziesz miał na wierchu wsio.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz41 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Dobrze dziękuję za pomoc jutro będę wymieniał.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekchn Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 NIE POLECAM regeneracje tego ja jestem stratny bo wymieniłem membrany wszystko jak powinno być parownica działa ale auto traci moc po ponownej wymianie i innym jest tak samo o 5 gazowników otrzymałem informacje ze ten parownik jest b.trudny do regeneracji membrany trzeba idealnie dopasować wiec raczej trzeba go od zegarmistrza oddać.Nie polecam z lovtec zrobile 10parownikow każdy śmiga tomaseto 5szt i tez ok te 2szt i już nigdy więcej!! Choć jak ktoś chce mogę mu tanio opylić org membrany po przejechanym 200km sam sie przekona zamiast płacić 120zl.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 NIE POLECAM regeneracje tego ja jestem stratny skoro kolega ma zestaw to ma go wyrzucić i co? kupić nowy parownik tak?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekchn Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Jak juz kupil to lipa...Moze niech napisze czy sie udalo   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz41 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Nie wiem czemu ci mówią że to tak trudny parownik , tam są dwie membrany i parę oringów nic trudnego powoli rozbierać i tyle. Wymieniłem membrany nic więcej nie mogę powiedzieć złożyłem do kupy miałem problem z odpaleniem inaczej był wyregulowany gaz ta dużą okrągła membrana była jakby rozciągnięta trochę rdzy i brudu było, odpaliłem zrobiłem około 13 km jest dużo lepiej auto lepiej się zbiera, inaczej reaguje na pedał gazu tak jakby bardziej czułe jest na naciśnięcie gazu.Muszę na regulację jeszcze skoczyć i niech to fachowcy ustawią to. ale to za tydzień bo jutro do pracy a moja fura na parking. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się