Skocz do zawartości

Potrzebuje opis regeneracji reduktora Landi LE98


Gość punciak

Rekomendowane odpowiedzi

Gość punciak

dostałem zestaw jest tego tam....np ok 13 oringów:cry: proszę jakiś opis gdzie co i jak ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

możecie powiedzieć co z tymi oringami?

 

[ Dodano: 2011-11-06, 21:58 ]

Ja też mam jutro zamiar to wymienić ale szukam i nic nie pisza o tych oringach.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli rozbieracie pierwszy raz to należy robić zapiski co gdzie idzie, krok po kroku rozbieracie i wymieniacie części nie potrzeba schematu do tego. Oringi których nie widać to króćce wyjść wody, gazu, mały na śrubce regulującej napięcie membrany. Gumki w pieskach lub całe pieski wymieniać delikatnie i nie pokrzywić ich. Ważne!!! sprawdzić na nowych membranach długość króćców i zaczep ich ze starymi wyjętymi. (tydzień temu miałem problem zestaw kupiony na alledrogo 2mm za długi króciec i podpierał się 4 godziny walki aby auto przełączyło na gaz. Życzę powodzenia i bez pośpiechu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie robiłem tego wcześniej, autko jest pełnoletnie kupiłem orginalny zestaw naprawczy i chcę tańszym kosztem to zrobić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakręcić najpierw gaz w butli, wypalić go. Jeżeli jest parownik wysoko to odkręcasz przewody wodne i podnosisz je bez spuszczania płynu, jeżeli nisko to spuszczasz płyn. Odkręcasz przewód miedziak od parownika oraz odejście gazu. Później jak pisałem wyżej śrubka po śrubce i dobrze patrz nie jest to mocno skomplikowane, jak masz troszkę manualnych zdolności to po zmontowaniu w powietrze nie wylecisz ;-) . Jak coś pisz i pytaj zawsze możesz fotkę wkleić.

Proponuję wymienić jeszcze filterek gazu jak będziesz miał na wierchu wsio.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIE POLECAM regeneracje tego ja jestem stratny bo wymieniłem membrany wszystko jak powinno być parownica działa ale auto traci moc po ponownej wymianie i innym jest tak samo o 5 gazowników otrzymałem informacje ze ten parownik jest b.trudny do regeneracji membrany trzeba idealnie dopasować wiec raczej trzeba go od zegarmistrza oddać.Nie polecam z lovtec zrobile 10parownikow każdy śmiga tomaseto 5szt i tez ok te 2szt i już nigdy więcej!!

 

Choć jak ktoś chce mogę mu tanio opylić org membrany po przejechanym 200km sam sie przekona zamiast płacić 120zl.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu ci mówią że to tak trudny parownik , tam są dwie membrany i parę oringów nic trudnego powoli rozbierać i tyle. Wymieniłem membrany nic więcej nie mogę powiedzieć złożyłem do kupy miałem problem z odpaleniem inaczej był wyregulowany gaz ta dużą okrągła membrana była jakby rozciągnięta trochę rdzy i brudu było, odpaliłem zrobiłem około 13 km jest dużo lepiej auto lepiej się zbiera, inaczej reaguje na pedał gazu tak jakby bardziej czułe jest na naciśnięcie gazu.Muszę na regulację jeszcze skoczyć i niech to fachowcy ustawią to. ale to za tydzień bo jutro do pracy a moja fura na parking.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania