Skocz do zawartości

Zawór recyrkulacji spalin EGR Agila 2004 rok 1.3 CDTI


Gość edwardd

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam problem i licze, ze ktos posiada fachowa wiedze jak wyczyscic ten zawor bo szczerze mowiac jestem bezradny nie wiem jak sie za to zabrac.

Z gory dziekuje za pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja rada jest taka, zostaw czyszczenie, a dorób sobie uszczelkę z blaszki od puszki piwa

i podłóż pod ten zawór zaslepiając go.

Do poprawnej pracy silnika , zawór ten nie jest wogóle potrzebny i nic się nie będzie dziać.

Jedynie spaliny będą nieco mniej czyste,to wszystko.

A problem zniknie bezpowrotnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yoda, w tym silniku nie zaślepia się EGRa, a przynajmniej nie całkowicie. Do tych silników ale dla Fiata (praktycznie to samo) można kupić coś jak zaślepka ale tak na prawdę jest to tylko zwężka, która ogranicza dopływ spalin do EGRa.

Co do samego czyszczenia EGRa w tym silniku, to nie ma za dużo osób, które to robiły skutecznie i opisały czynności jakie należy wykonać. Można oddać to w ręce serwisu Opla i kosztuje to o ile dobrze pamiętam jakieś 100-150zł lub kupić sobie nowy zawór EGR, który ponoć jest już powlekany warstwą teflonu co ogranicza osiadanie syfu - nowy zawór kosztuje w granicach 400-500zł

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania