Skocz do zawartości

szybsze załączanie turbiny


Gość Dawid

Rekomendowane odpowiedzi

W moim aucie turbina załącza się bardzo późno, ok 2400-2500 obrotów. Nie wiem czy tak powinno być czy inaczej ale szukam informacji jak sprawić, żeby załączała się szybciej, najlepiej 1800-1900 obr. Może ktoś ma informacje na ten temat albo już coś kombinował w tym kierunku?

 

[ Dodano: 2011-04-04, 13:37 ]

poszperałem i znalazłem szczegółowy opis co i jak zrobić :D

 

LINK

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość energia1964

Najprościej wyczyścić turbinę. Im bardziej czysta tym szybciej sie załączy. Bardzo często w silkiach disla zbyt poźne załaczanie sie turbiny powoduje wzorst cisnienia spalin co skutkuję jej wyłwczeniem i przełaczeniem auta w tryb awaryjny. Szczegolnie podatne na to sa silniki isizi 1.7 cdti.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

masz 3 wyjscia;

1 zalozyc mniejsze turbo

2 podlac mocno paliwem (zabawa z boostpinem, sprezyna)

3 załóż turbosprezarke ze zmienna geometria i stwórz mechaniczny układ regulujacy cisnienie. Z tym ze jak przesadzisz to silnik moze sie rozleciec :]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość djtrupek27

kolego a nie lepiej jechac na komputer i zobaczyc czy nie masz jakiegos błeda ... zczytac go i probowac wtedy szukac ... u mnietez turbo sie pozno załącza ale w viki ... mam problemy z podcisnienie ... i nadal szukam ... wpierw komputer i błedy pozniej szukaj dziury w całym

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

djtrupek27,

 

Jedyny blad tego silnika bedzie taki ze nie ma on sterownika pompy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość djtrupek27

WITAM ... STEROWNIK POMPY TUTAJ W TYM PRZYPADKU NIC NIE GRAŁ ZADNEJ ROLI ... PODŁ ELEKTROZAWOR I TO BYŁA PRZYCZYNA TERAZ BŁEDY SA POKAOWANE NO ALE TURBINA SIE TROSZKE POZNIEJ ZAŁĄCZA TERAZ ... TRUDNO JAKOS PRZEZYJE ALE SKOK Z 1.7 TYS OBR I START TURBINKI NA 2.0 TYS I START TURBINKI TO NIE TAKA TRAGEDIA ... POZDRAWIAM SERDECZNIE

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego a nie lepiej jechac na komputer i zobaczyc czy nie masz jakiegos błeda

 

z czym tu jechać na komputer? to 1.7 TDS a nie CDTI :)

nawet nie ma kontrolki CHECK :-P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania