Gość Dawid Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 W moim aucie turbina załącza się bardzo późno, ok 2400-2500 obrotów. Nie wiem czy tak powinno być czy inaczej ale szukam informacji jak sprawić, żeby załączała się szybciej, najlepiej 1800-1900 obr. Może ktoś ma informacje na ten temat albo już coś kombinował w tym kierunku? [ Dodano: 2011-04-04, 13:37 ] poszperałem i znalazłem szczegółowy opis co i jak zrobić LINK   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1970-szybsze-za%C5%82%C4%85czanie-turbiny/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość energia1964 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Najprościej wyczyścić turbinę. Im bardziej czysta tym szybciej sie załączy. Bardzo często w silkiach disla zbyt poźne załaczanie sie turbiny powoduje wzorst cisnienia spalin co skutkuję jej wyłwczeniem i przełaczeniem auta w tryb awaryjny. Szczegolnie podatne na to sa silniki isizi 1.7 cdti.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1970-szybsze-za%C5%82%C4%85czanie-turbiny/#findComment-11182 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 masz 3 wyjscia; 1 zalozyc mniejsze turbo 2 podlac mocno paliwem (zabawa z boostpinem, sprezyna) 3 załóż turbosprezarke ze zmienna geometria i stwórz mechaniczny układ regulujacy cisnienie. Z tym ze jak przesadzisz to silnik moze sie rozleciec   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1970-szybsze-za%C5%82%C4%85czanie-turbiny/#findComment-11189 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djtrupek27 Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 kolego a nie lepiej jechac na komputer i zobaczyc czy nie masz jakiegos błeda ... zczytac go i probowac wtedy szukac ... u mnietez turbo sie pozno załącza ale w viki ... mam problemy z podcisnienie ... i nadal szukam ... wpierw komputer i błedy pozniej szukaj dziury w całym   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1970-szybsze-za%C5%82%C4%85czanie-turbiny/#findComment-11342 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 djtrupek27, Jedyny blad tego silnika bedzie taki ze nie ma on sterownika pompy.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1970-szybsze-za%C5%82%C4%85czanie-turbiny/#findComment-11425 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość djtrupek27 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 WITAM ... STEROWNIK POMPY TUTAJ W TYM PRZYPADKU NIC NIE GRAŁ ZADNEJ ROLI ... PODŁ ELEKTROZAWOR I TO BYŁA PRZYCZYNA TERAZ BŁEDY SA POKAOWANE NO ALE TURBINA SIE TROSZKE POZNIEJ ZAŁĄCZA TERAZ ... TRUDNO JAKOS PRZEZYJE ALE SKOK Z 1.7 TYS OBR I START TURBINKI NA 2.0 TYS I START TURBINKI TO NIE TAKA TRAGEDIA ... POZDRAWIAM SERDECZNIE   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1970-szybsze-za%C5%82%C4%85czanie-turbiny/#findComment-11435 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 kolego a nie lepiej jechac na komputer i zobaczyc czy nie masz jakiegos błeda z czym tu jechać na komputer? to 1.7 TDS a nie CDTI nawet nie ma kontrolki CHECK   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1970-szybsze-za%C5%82%C4%85czanie-turbiny/#findComment-11464 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się