Skocz do zawartości

Poci się silnik 1.3 CDTI


Gość KubaK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie ;)

Oglądając silnik zobaczyłem, że jeden element lekko się poci ale że jestem laikiem to nie mam pojęcia co to jest za element i nie wiem jak to można naprawić (mam nadzieje ze nie będzie to droga naprawa)

Załączam zdjęcia tego pocenia się:

p1207636.jpgp1207635.jpgp1207634.jpgp1207633.jpgp1207637.jpg

 

Pojadę z tym też do mechanika ale najpierw chciałem Was zapytać o rtadę co z tym fantem zrobić póki jeszcze nie cieknie mocno

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam,jest to pompa paliwa wysokiego ciśnienia,myślę ,że któreś uszczelnienie już puszcza.

 

Dokładnie tak jak pisze kolega :) pompa paliwa wysokiego ciśnienia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość hundi1974

Wymiana uszczelek załatwi sprawę,komplet uszczelek powinien być dostępny w serwisie,czasem można trafić na allegro.Naprawa nie należy do trudnych,osoba mająca niewielkie doświadczenie powinna sobie z tym poradzić.Jeżeli jesteś kompletnym laikiem,to radzę udać się do warsztatu,myślę że ta naprawa do drogich nie należy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szneru, hundi1974, dzięki za odp ;)

Poszukam czy idzie coś takiego dostać i za ile. Na innych forach wyczytałem, ze taka regeneracja (uszczelnienie) to koszt nawet 500zł i pomaga na niezbyt długo :/ Chyba że jest to jedna bajka powtarzana przez kogoś komu raz zrobili fuszerkę za sporą kase...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szneru, hundi1974, dzięki za odp ;)

Poszukam czy idzie coś takiego dostać i za ile. Na innych forach wyczytałem, ze taka regeneracja (uszczelnienie) to koszt nawet 500zł i pomaga na niezbyt długo :/ Chyba że jest to jedna bajka powtarzana przez kogoś komu raz zrobili fuszerkę za sporą kase...

 

Jeśli to tylko uszczelka to wymień i będzie git :) ja u siebie wymienialem i zero wycieków :)