Skocz do zawartości

[Mercedes 190E]Nie trzyma obrotów

Gość emilekbs

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, sprawa dotyczy mojego starszego brata ;) Mianowicie Mercedesa 190E 2.0 Benzyna + LPG 88r. Wstępnie napiszę że Bóg jeden wie kiedy było coś w nim wymienione.. licznik kilometrów wskazuje 250tyś ... 88 rocznik i 250 tysięcy ;) niestety z tego jak jeszcze nim jeździłem zwróciłem uwagę że jest odłączony ;). Taki mały minus z olejem wygląda marnie jest prawie przy min. a nie mam już kontaktu z właścicielem aby zapytać co do niego lał a że jestem laikiem z do takich spraw więc prosił bym o pomoc w dobraniu odpowiednika. Przejdę do rzeczy.. miałem problemy z jego odpaleniem na zimnym silniku. Otóż: na zimnym silniku palił tylko na gazie, gdy już się nagrzał palił i na benzynie. Na dzień dzisiejszy nie pali w ogóle ale, kolega kilka dni temu podsunął mi pomysł i niestety żałuje że go wykonałem odpalić na plaka.. Oczywiście odpalił zadowolony zrobiłem se godzinną przejażdżkę :) Gdy dojechałem do domu zaparkowałem na moim stanowisku po wrzuceniu na jałowy bieg, odczekaniu jakiś 10-15 min ponieważ bawiłem się radyjkiem zgasł... odpalił się elegancko bez plaka kilka krotnie gasł myślałem że jest brak gazu lub benzyny lecz przy odpalaniu światełko komornika się nie odpalało.. nawet gdy przytrzymałem go na 5tyś obr. gasł..( odpalenie wyglądało tak że wejdzie na 5 tyś obrotów to dosłownie 1 sekundę przytrzyma i obroty powoli opadają do 0). Następnego dnia poprosiłem mojego prawdziwego rodzonego Brata aby kręcił silnikiem a ja będę pryskał plakiem w filtr, więc tak zrobiliśmy lecz autko za 1-szym razem odpaliło lecz zgasło, 2-gi raz wyglądał tak że Brat miał go przytrzymać na obrotach i na gazie lecz autko zgasło, za 3-cim razem... ponownie spróbowaliśmy i to miał być ostatni raz i mieliśmy dać se spokój, przełączył na benzynę ja zacząłem pryskać a on się podpalił, lecz na szczęście tylko rurka która nakierowywała skąd ma brać powietrze więc została natychmiastowo wyrwana i ogień