Skocz do zawartości

Stukanie w silniku


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Posiadam samochód opel Combo 14 kod silnika x14nz.

W silniku słychac stukanie i wydaje mi sie ze to są luzy zaworowe.

Mam takie pytanie jak ustawia sie luzy w takim silniku?

Czy tam są popychacze chydrauliczne czy zwykłe?

Jak je rególować i jaki luzy muszą byc na zimnym i na ciepłym silniku?

Pozdrawiam i czekam na wasze podpowiedzi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Luz jest kasowany hydraulicznie bez mozliwosci regulacji. Jesli jestes pewny ze to zawory to prawdopodobnie którys popychacz padł.

Klepie po rozgrzaniu tez?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasadniczo kolega powyżej juz odpowiedzial ..Prawie wszystkie auta juz od dobrych kilku lat mają tylko hydraulike wiec regulowac nie ma co jedynie co to faktycznie wymiana popychacza Ale nie napisales dokładniej w którym miejscu silnika słyszysz ten stuk jakiego jest rodzaju czy narasta wraz ze wzrostem predkosci silnika ? :-|

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania