Gość Anonymous Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Witam. Posiadam samochód opel Combo 14 kod silnika x14nz. W silniku słychac stukanie i wydaje mi sie ze to są luzy zaworowe. Mam takie pytanie jak ustawia sie luzy w takim silniku? Czy tam są popychacze chydrauliczne czy zwykłe? Jak je rególować i jaki luzy muszą byc na zimnym i na ciepłym silniku? Pozdrawiam i czekam na wasze podpowiedzi.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1157-stukanie-w-silniku/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Luz jest kasowany hydraulicznie bez mozliwosci regulacji. Jesli jestes pewny ze to zawory to prawdopodobnie którys popychacz padł. Klepie po rozgrzaniu tez?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1157-stukanie-w-silniku/#findComment-5479 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxsped Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 Zasadniczo kolega powyżej juz odpowiedzial ..Prawie wszystkie auta juz od dobrych kilku lat mają tylko hydraulike wiec regulowac nie ma co jedynie co to faktycznie wymiana popychacza Ale nie napisales dokładniej w którym miejscu silnika słyszysz ten stuk jakiego jest rodzaju czy narasta wraz ze wzrostem predkosci silnika ?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/1157-stukanie-w-silniku/#findComment-5494 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się