Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka Pacjent corsa B 97 rocznik

 W drodze do pracy zauważyłem że temperatura skoczyła do 100° zatrzymałem się i kolega wziął mnie na linkę. Zabrałem go do mechanika powiedział że padł trójnik od węża chłodzenia zmienił mi go nic nie cieknie lecz musiał wykręcić kolektory wylotowy żeby się zmieścić ponieważ opaski były zakute. Po wymianie wyjechał o własnych siłach przyjeżdżam rano i odpalił od strzała popyrkal z dwie minuty i zgasł od tamtego momentu nie chce odpalić zalałem do baku około 10 litrów ponieważ w baku miałem około 5 litrów. Lecz kiedyś miałem sytuacje że miałem rezerwę i mi zgasł też nie chciał zapalić lecz kolega wziął mnie pociągnął i odpalił od tamtego czasu jeździłem tak ponad 4 miesiące. Pod maską "pstryka" iskra jest... Gdzie szukać przyczyny? 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/8964-opel-corsa-b-14-16v/
Udostępnij na innych stronach

ewidentnie coś z tą naprawą było nie tak, nota bene temperatura w Oplu z tego rocznika to może mieć związek z czujką oleju silnika, wielokrotnie tą usterkę przerabiałem

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/8964-opel-corsa-b-14-16v/#findComment-42982
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania