olek Opublikowano 25 Października Udostępnij Opublikowano 25 Października Siemka Pacjent corsa B 97 rocznik W drodze do pracy zauważyłem że temperatura skoczyła do 100° zatrzymałem się i kolega wziął mnie na linkę. Zabrałem go do mechanika powiedział że padł trójnik od węża chłodzenia zmienił mi go nic nie cieknie lecz musiał wykręcić kolektory wylotowy żeby się zmieścić ponieważ opaski były zakute. Po wymianie wyjechał o własnych siłach przyjeżdżam rano i odpalił od strzała popyrkal z dwie minuty i zgasł od tamtego momentu nie chce odpalić zalałem do baku około 10 litrów ponieważ w baku miałem około 5 litrów. Lecz kiedyś miałem sytuacje że miałem rezerwę i mi zgasł też nie chciał zapalić lecz kolega wziął mnie pociągnął i odpalił od tamtego czasu jeździłem tak ponad 4 miesiące. Pod maską "pstryka" iskra jest... Gdzie szukać przyczyny?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/8964-opel-corsa-b-14-16v/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek5B Opublikowano 28 Października Udostępnij Opublikowano 28 Października ewidentnie coś z tą naprawą było nie tak, nota bene temperatura w Oplu z tego rocznika to może mieć związek z czujką oleju silnika, wielokrotnie tą usterkę przerabiałem   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/8964-opel-corsa-b-14-16v/#findComment-42982 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się