Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Najpierw skasuj błędy, bo może się okazać że nic nie trzeba ruszać. Ta czerwona wtyczka od zaworu przewietrzania MUSI być podłączona. Sam zawór nie musi mieć fizycznego połączenia z kolektorem/filtrem węglowym. Ten biały wężyk na upartego może tak być o ile króciec z tyłu (ten od małej odmy) jest zaślepiony. A raczej jest bo na filmiku silnik pracuje normalnie.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6917-pro%C5%9Bba-o-diagnoz%C4%99-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-vectra-b/page/2/#findComment-38089 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longin1983 Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Błędy się nie pojawiają po skasowaniu. Check czasem gasnie ale tak ponad stówkę muszę jechać. Po dodaniu gazu owiele głośniej chodzi niż przed naprawą. [ Dodano: 2016-07-05, 13:26 ] Jak ta część się nazywa   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6917-pro%C5%9Bba-o-diagnoz%C4%99-b%C5%82%C4%99d%C3%B3w-vectra-b/page/2/#findComment-38091 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się