Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na wstępie chciałbym zaznaczyć, że powielam temat ponieważ poprzedni umarł. W Samochodzie Opel Astra H 1.6 Twinport mam taki problem po wymianie UPG pali się "autko z kluczykiem" - błąd to P1113 czyli zawór regulacji zmiennej długości kolektora dolotowego 2 - zawór zablokowany.

 

Moje pytanie jest takie czy zawór o którym mowa w treści błędu to ten który bezpośrednio steruje położeniem klap - do niego dochodzi podciśnienie z kolektora? Czy może jest to mowa o innym zaworze?

 

Pytanie drugie - przed wymianą UPG lampka autka z kluczykiem się nie paliła - wszystkie wtyczki podłączone a mimo to błąd jest - macie może jakieś pomysły skąd ten błąd? Nagły zbieg okoliczności?

 

Pytanie ostatnie czy oprócz podmianki zaworu jest możliwość jego sprawdzenia?

 

Dodam, że auto ma gaz i nie można go wyregulować - byłem u gazownika - regulacja wystarczała na parę minut, po chwili auto z powrotem przerywa... Na benzynie auto chodzi dobrze.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/6814-opel-astra-h-b%C5%82%C4%85d-klap-wirowych/
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania