Gość longin1983 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Ale interes to tyle co wymiana z pompą   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzECHO Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Interes żaden, ale jak ma się dobry motor to inwestycja w rozrząd wydaje się oczywista... Dodatkowo wymiana silnika to nie wymiana rozrządu, koszty całkiem inne...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longin1983 Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 No dokładnie Może nie jest za mocny ale suchy i nie kopci A przebieg troszkę ponad 300 tyś wydaje się realny.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fraglesiak Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Potwierdzam C14NZ na bank kolizja-przeskok paska i duuu zawory się sypneły. C20NE bez kolizji zarówno na or bloku Jak kombinacja dół XE góra NE bo mam oba warianty i nigdy nie zawadziło.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się