Gość Arkom Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Witam, mam małe pytanie po przełożeniu pompy wtryskowej auto jeździ dobrze ma przyśpieszenie itp tylko powyżej 3200 obrotów zaczyna kopcić na siwo. Dodam, że auto odpala raczej dobrze - może na na dotyk ale wystarczy pokręcić rozrusznikiem około 1-2 sek. i auto odpala, z tym, że po odpaleniu auto ma trochę za niskie obrotu i dlatego żeby go odpalić trzeba lekko dodać gazu na początku. Kąt wtrysku ustawiałem na słuch oczywiście i domyślam się że może nie być on ustawiony jak należy ale pytanie mam jedno czy doszukiwać się przyczyny w złej mieszance czy właśnie w kącie wtrysku.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6529-vw-vento-19-td-kopcenie-na-siwo/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacek-wpl Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 kopcenie na siwo i dym szczypiący w oczy to efekt zbyt wczesnego zapłonu, musisz opóźnić zapłon spróbuj na pasku rozrządu przestaw pompę o jeden ząbek ( chyba że ma regulację na kole)   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6529-vw-vento-19-td-kopcenie-na-siwo/#findComment-36400 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Dzięki za informacje - tak zapłon jest za wczesny, odczuwam to odpalając auto muszę trochę pokręcić i czuć że silnik łapie ale dopiero po 3 - 4 sek odpala, innymi słowy można odczuć że nie może zaskoczyć przez zbyt wczesny zapłon a nie za późny. U mnie reguluje się to pochyleniem pompy( standardowo ) tylko nie wiem czy odpychając ją od silnika opóźniam czy przyśpieszam zapłon?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6529-vw-vento-19-td-kopcenie-na-siwo/#findComment-36404 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacek-wpl Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 aby opóźnić zapłon musisz przekręcić pompą w tę stronę w którą kręci się koło czyli w prawo kręcąc pod prąd jeszcze bardziej przyśpieszysz ale jak pisałeś że po zmianie pompy tak się stało to próbował bym najpierw przestawić o cały ząbek i sprawdzić na pompie jest niewielka regulacja szkoda się mordować a okazać się może że zaraz jakaś rurka pęknie. a tak w ogóle to porównaj koła ze starej pompy bo może pompa jest od innego modelu i koło ma w innym miejscu znak , frez na klin albo inaczej są śruby mocujące   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6529-vw-vento-19-td-kopcenie-na-siwo/#findComment-36416 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Koło jest od starej pompy - zobaczę z tym zapłonem w najbliższych dniach bo ostatnio brak czasu .... dzięki za pomoc [ Dodano: 2015-10-01, 21:02 ] Jeszcze jedna sprawa z autem się dzieje tez tak,że podczas jazdy np na 2 lub 3 biegu jak się puści gaz to autem szarpie - auto nie może zejść swobodnie z obrotów, nie da się hamować silnikiem. Przestawiłem na pompie o ząbek i było o wiele gorzej więc ustawiłem pompę rozrząd na znaki teraz auto odpala lepiej. Musze jednak ostatecznie ustawić ten zapłon czujnikiem zegarowym bo tak na oko to średnio wychodzi.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6529-vw-vento-19-td-kopcenie-na-siwo/#findComment-36424 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się