Gość kouczu Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Witam. Od jakiegoś czasu noszę się z problemem wspomnianego wyżej przewodu wysokiego ciśnienia który odzie od pompy do listwy Już 4 krotnie był wymieniany w ciągu ostatnich kilku tysięcy kilometrów. Za pierwszym i drugim razem przewód pękał na zgięciu, działo się to po przejechaniu ok. 1tyś km, za trzecim razem przewód nie pękł, ale paliwo uciekało spod nakrętki, tak jak by stracił szczelność, tym razem udało mi się przejeździć ok. 5tyś km. (do tej pory usterka była usuwana przez "warsztatowców". Dziś byłem w serwisie opla ale nie do końca jestem przekonany czy dany problem zniknie. Pomyślałem że to może być problem z jakimiś drganiami, nieodpowiednim zamocowaniem pompy czy czegoś innego co powoduje drgania, Panowie z serwisu stwierdzili że wszystko jest OK - żadnych drgań nie ma!, po porostu wymienili przewód i ...do domu (wymiana przewodu to raptem 2 klucze i 5 minut roboty), ale jednak musi być coś na rzeczy skoro dzieje się to już 4 raz w niedługim odstępie czasowy??? Może ktoś z Was spotkał się z podobnym przypadkiem? Z góry dzięki za pomoc!   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6051-vectra-c-19-cdti-150-km-przew-wys-ci%C5%9B-od-pomby-do-listwy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się