Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

 

Mam problem z Astrą 2 2.0 DTI z roku 2000. Dnia 24 stycznia gdy był dość duży mróz, auto nie chciało odpalić. Myślę: zamarzł więc wziąłem drugie auto i pojechałem do pracy. W pracy dostałem telefon, że pod silnikiem jest plama. Okazało się, że padło sprzęgło. Chcąc zaciągnąć auto do mechanika, dalej nie mogliśmy odpalić więc auto zostało odpalone na plak. Po wymianie sprzegła kompletnego + siłownika ( zapłaciłem 1700 zł), wyjechałem od mechanika i zaczęły się schody... Auto co jakiś czas wchodziło w stan awaryjny. Zapalała się kontrolka check engine. Dojechałem do domu i myslę wymienie filtr paliwa gdyż dawno nie był wymieniany. Nie pomogło. Teraz kontrolka check engine pali się już cały czas ale auto nie jedzie już w trybie awaryjnym. Turbiny nie słychać. Za cholerę nie wiem co to może być... Jestem laikiem w dziedzinie motoryzacji. Czytałem, że to może być zawór EGR lub weżyk od podciśnienia. Gdzie znajdę ten zawór?

 

Jutro jadę na komputer.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/5669-astra-2-brak-turbo/
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania