Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mój problem to zatarta panewka wału korbowego. Silnik 2.7L 98r konstrukcji chryslera został rozłożony na części pierwsze no i po szlifie wału i zakupie panewek i uszczelniaczy zaczynam składać go do kupy. w związku z tym potrzebne mi są wszelkie informacje co do momentów śrub korbowodów, podpór wału i mocowania głowic . za wszelkie info z góry dzięki

 

a i co myślicie o dodaniu chłodnicy oleju czy ma to jakiś sens bo wydatek spory około 600 zł

pozdro.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/5610-dodge-intrepid-27-jakie-momenty-%C5%9Brub/
Udostępnij na innych stronach

Na śrubach powinienes mieć znaczniki np cyfra 8 mnoży się przez 10 taką cyfrę czyli dokręcasz 80Nm.

Mogę się mylić ale coś takiego mi w technikum mówili. A co do głowicy, to powinieneś mieć instrukcję przy uszczelce razem jak dokręcać i ile. Jak nie masz, to poszukaj najlepiej sobie coś w rodzaju SERVICE Manual do swojego silnika i tam masz wszystko.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/5610-dodge-intrepid-27-jakie-momenty-%C5%9Brub/#findComment-31679
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania