Gość p00l42 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 witam mój problem to zatarta panewka wału korbowego. Silnik 2.7L 98r konstrukcji chryslera został rozłożony na części pierwsze no i po szlifie wału i zakupie panewek i uszczelniaczy zaczynam składać go do kupy. w związku z tym potrzebne mi są wszelkie informacje co do momentów śrub korbowodów, podpór wału i mocowania głowic . za wszelkie info z góry dzięki a i co myślicie o dodaniu chłodnicy oleju czy ma to jakiś sens bo wydatek spory około 600 zł pozdro.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5610-dodge-intrepid-27-jakie-momenty-%C5%9Brub/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radzikkk Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Na śrubach powinienes mieć znaczniki np cyfra 8 mnoży się przez 10 taką cyfrę czyli dokręcasz 80Nm. Mogę się mylić ale coś takiego mi w technikum mówili. A co do głowicy, to powinieneś mieć instrukcję przy uszczelce razem jak dokręcać i ile. Jak nie masz, to poszukaj najlepiej sobie coś w rodzaju SERVICE Manual do swojego silnika i tam masz wszystko.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5610-dodge-intrepid-27-jakie-momenty-%C5%9Brub/#findComment-31679 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się