Gość tofil-22 Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Otóż jakiś miesiąc temu wstawiłem gaz do samochodu vw passat 2.0 115km silnik AZM. Po jakimś czasie zaczęła zapalać kontrolka od gazu że jest w trybie awaryjnym, pojechałem do gazownika po sprawdzeniu okazało się że jest wszystko w porządku, ale kontrolka dalej miga. Podjechałem do znajomego mechanika żeby sprawdził czy są jakieś błędy w kompie. Po diagnozie okazało się że są trzy kody błędów. 17831 Układ wtrysku powietrza dodatkowego, rząd 1 -niewystarczający przepływ P1423. 17584 Rząd 1 osiągnięto limit sterowania korekcją sondy lambda za katalizatorem P1176 16554 Korekcja dawki paliwa, rząd 1 wadliwe działanie P0170 Dodam że samochód normalnie jeżdzi check się nie zapala. Proszę o radę od czego zacząć sprawdzanie.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5306-uk%C5%82ad-wtrysku-powietrza-dodatkowego/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Skasować błędy pośmigać na PB i zobaczyć czy błędy nie wracają i wtedy jak jest ok udać się na regulację LPG.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5306-uk%C5%82ad-wtrysku-powietrza-dodatkowego/#findComment-30024 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tofil-22 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Więc tak. Jeżdziłem na PB przez jakiś tydzień pojechałem na diagnozę do mechanika test sondy czy działa i takie tam podstawowe rzeczy. Okazało się że wszystko jest w porządku żadnych błędów. Zaczołem jeżdżić na gazie , w czasie jazdy zaobserwowałem że dioda na przełączniku benzyna- gaz czasami mryga. Pojechałem do gazownika powiedziałem mu o tym. Więc zaczął mi wszystko ustawiać od nowa, stwierdził że jest wszystko ok, ale dioda na przełączniku dalej miga czasami już sam nie wiedział co to jest. Pojeżdziłem tak z dwa dni ,dodam że samochód normalnie jeżdzi. Podpiołem pod kompa żeby sprawdzić czy coś jest, okazało się że jest 3 błędy 17584 16554 i jeden którego nie było wczesniej nr. 16555. Narazie mi check-u nie wywala ale myśle że to kwestia czasu. Czy mam to zignorować czy coś z tym robić? Proszę o radę.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5306-uk%C5%82ad-wtrysku-powietrza-dodatkowego/#findComment-30140 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Proponuję jechać do umnego elektryka podpiąć kompa sprawdzić korekcję STFT i LTFT na benzynie później tak wyregulować LPG aby te korekcje nie odbiegały od benzynowych. Jeżeli na PB jest git na LPG też tak ma być . Jeżeli Twój mechanior nie wie co to STFT i LTFT od razu bez pytania go zmień.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5306-uk%C5%82ad-wtrysku-powietrza-dodatkowego/#findComment-30145 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się