Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż jakiś miesiąc temu wstawiłem gaz do samochodu vw passat 2.0 115km silnik AZM. Po jakimś czasie zaczęła zapalać kontrolka od gazu że jest w trybie awaryjnym, pojechałem do gazownika po sprawdzeniu okazało się że jest wszystko w porządku, ale kontrolka dalej miga.

Podjechałem do znajomego mechanika żeby sprawdził czy są jakieś błędy w kompie. Po diagnozie okazało się że są trzy kody błędów.

17831 Układ wtrysku powietrza dodatkowego, rząd 1 -niewystarczający przepływ P1423.

17584 Rząd 1 osiągnięto limit sterowania korekcją sondy lambda za katalizatorem P1176

16554 Korekcja dawki paliwa, rząd 1 wadliwe działanie P0170

Dodam że samochód normalnie jeżdzi check się nie zapala. Proszę o radę od czego zacząć sprawdzanie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/5306-uk%C5%82ad-wtrysku-powietrza-dodatkowego/
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Więc tak. Jeżdziłem na PB przez jakiś tydzień pojechałem na diagnozę do mechanika test sondy czy działa i takie tam podstawowe rzeczy. Okazało się że wszystko jest w porządku żadnych błędów. Zaczołem jeżdżić na gazie , w czasie jazdy zaobserwowałem że dioda na przełączniku benzyna- gaz czasami mryga. Pojechałem do gazownika powiedziałem mu o tym. Więc zaczął mi wszystko ustawiać od nowa, stwierdził że jest wszystko ok, ale dioda na przełączniku dalej miga czasami już sam nie wiedział co to jest. Pojeżdziłem tak z dwa dni ,dodam że samochód normalnie jeżdzi. Podpiołem pod kompa żeby sprawdzić czy coś jest, okazało się że jest 3 błędy 17584 16554 i jeden którego nie było wczesniej nr. 16555. Narazie mi check-u nie wywala ale myśle że to kwestia czasu. Czy mam to zignorować czy coś z tym robić? Proszę o radę.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/5306-uk%C5%82ad-wtrysku-powietrza-dodatkowego/#findComment-30140
Udostępnij na innych stronach

Proponuję jechać do umnego elektryka podpiąć kompa sprawdzić korekcję STFT i LTFT na benzynie później tak wyregulować LPG aby te korekcje nie odbiegały od benzynowych. Jeżeli na PB jest git na LPG też tak ma być ;-). Jeżeli Twój mechanior nie wie co to STFT i LTFT od razu bez pytania go zmień.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/5306-uk%C5%82ad-wtrysku-powietrza-dodatkowego/#findComment-30145
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania