Gość GrzECHO Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Silniki te to totalna padaka. Jak wyglądał wałek? Krzywki jeszcze całe? Katalizator potrafi się wysypać przy takim przebiegu. EGR to standard. Wydłubywałem kata i zakładałem "gazrurkę" do takiej Corsy. Nic już nie poprawiaj, bo mija się to z celem TTTM Możesz ja tez przepałować jak już będzie dobrze rozgrzana v   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4744-corsa-c-z10xe-stuka-po-rozgrzaniu-silnika-czasem-brak-mocy/page/2/#findComment-26880 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartong Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 wałek wyglądał dobrze, bez śladów zużycia... z wydłubaniem kata w tym silniku raczej odpada, silnik z10xe więca drugą sondę za katem i po jego wydłubaniu będzie zapewnie pokazywać błąd:/ myślę jeszcze nad zaślepieniem egr, tylko nie wiem czy to coś mi da:( [ Dodano: 2013-03-02, 07:18 ] chciałem jeszcze dodać informację że na zimnym silniku problem nie występuje, wraz z jego nagrzewaniem problem narasta, może jednak coś z egr nie tak? bo czytalem że egr zaczyna działać dopiero od pewnej temperatury silnika a na zimnym pozostaje zamknięty, więc może próbować go zaślepić? bo jeżeli coś nie tak byłoby z przepływką to problem występowałby od samego początku, tak mi się wydaje. Aha filtr paliwa to można gdzie znaleźć? gdzieś od spodu samochodu? bo w komorze silnika go nie widzę. podjadę jeszcze dzisiaj na stacje żeby zmierzyli mi spaliny na ciepłym silniku bo jeszcze pozostaje katalizator a w tym silniku raczej ciężko go sprawdzić po wymontowaniu bo jest z kolektorem którego rurki są zagięte a wyjście do rury wydechowej też jest pod kątem więc chyba nic tam się nie zobaczy, hehe chyba że go potraktować wodą pod ciśnienieo może coś go wypłuka;) pozdrawiam   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4744-corsa-c-z10xe-stuka-po-rozgrzaniu-silnika-czasem-brak-mocy/page/2/#findComment-26881 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzECHO Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Zaślep EGR, ale pamiętaj o pozostawieniu otworu dla obiegu płynu chłodniczego. Co do katalizatora to da się go usunąć i oszukać drugą sondę czymś takim: http://allegro.pl/emulator-drugiej-sondy-lambda-ocynk-najtaniej-i2965678315.html lub http://allegro.pl/63-emulator-drugiej-sondy-lambda-mosiadz-katowy-i2992399821.html Jak pisałem wcześniej, robiłem taki patent w Corsie C z tym silnikiem.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4744-corsa-c-z10xe-stuka-po-rozgrzaniu-silnika-czasem-brak-mocy/page/2/#findComment-26886 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartong Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 dla potomnych;) problem z brakiem mocy i prykaniem podczas ruszania rowiązany poprzez wymianę świec na nowe i wymianę cewki na używaną teraz wszystko chodzi jak nówka, kat zostawiony, egr nie zaślepiałem (chociaż zaślepke kupiłem, taką z tworzywa ale stwierdziłem że jeżeli wszystko chodzi prawidłowo to nie ma sensu tego ruszać) temat do zamknięcia Pozdrawiam i dziękuje   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4744-corsa-c-z10xe-stuka-po-rozgrzaniu-silnika-czasem-brak-mocy/page/2/#findComment-27091 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się