Skocz do zawartości

Problemy z elektryka fiat siena 1,2 EL


Gość Jakub1

Rekomendowane odpowiedzi

witam!! od nie dawna jestem właścicielem fiata siena 1,2 EL uboższa wersja . Kupiłem go z drobnymi aczkolwiek martwiącymi mnie usterkami dotyczącymi elektroniki.Wymienię wszystkie jeśli coś źle napisze to proszę o wyrozumiałość ale nie jestem mechanikiem

 

1. czy w fiacie siena są dwie skrzynki bezpieczników??

2. brak świateł postojowych przednich

3. brak podświetlenia włączników, włącznik odmrażania szyby się nie blokuje brak drutka blokującego styk, brak podświetlenia tych 3 właczników .

Rozebrałem cały panel główny.Wymieniłem 4 żaróweczki pod panelem sterowania nawiewem i świecą jak trzeba. tam gdzie są włączniki świateł przeciwmgielnych tylnich, awaryjnych i odmrażania tylnej szyby.jeden włącznik nie blokuje sie brak takiego drucika czy można dokupić sam ten włącznik?? nie działają podświetlenia trzech włączników czy może to oznaczać brak napięcia? wiem że jak się włącza to powinny świecić diody wewnątrz przycisków a nie świeca. jak włączam światła przeciwmgielne tylne to nie świeci ani lewe ani prawe. proszę o pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swiatło przeciwmgielne masz tylko z jednej strony z lewej a nie po obu stronach.

 

masz tam napewno diody czy żarówki.

Sprawdź czy wogóle dochodzi napięcie do tych diód czy żarówek - najzwyklejszą w świecie próbnikiem napięcia 12v

 

Sprawdzałeś wogóle czy żarówki masz nie popalone ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tych 3 włącznikach sa diody ( po 2 na jeden włącznik jedna podswietla włącznik przy włączonych światłach a druga podświetla tylko jeden punkt na włączniku jak się któryś włączy) jakby były spalone to miałyby takie czarne kropki w środku a ich nie ma.Dziwne bo awaryjne działają mimo iż brak podświetlenia.

nie wydaje mi się żeby żarówka przeciwmgielnego się spaliła no chyba że panowały wieczne mgły i non stoper świeciła ale dla spokoju sprawdze.