Gość rafał27 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 mam samochów na benzyne który sprowadziłem z niemiec w tamtym roku zrobiłem remont silnika poniewaz pobierał duzo oleju wymieniłem pierścienie panewki uszczelniacze zaworów ale problem pozostał dalej nie ,, zżera'' tyle oleju jak wcześniej ale jeszcze bierze tak więc czesto muszę dolewać zeby nie zeszło poniżej minimum. I to mnie zastanawia co jeszcze mam wymienić bo nie mam juz pomysłu. Bardzo proszę o porady. Samochód jest z roku 2000 Stan licznika do naprawy- 145 000 km od wymiany pierścieni- 9000 Nie było zadnych rys na gładzi cylindrów Nie były mierzone cylindry pod kątem owalizacji Z silnika nie wycieka olej Ale były mocno zapieczone pierścienie w tłokach luzów w prowadnicach zawory nie miała zadnych w silniku jest olej o zalecanych parametrach i taki czały czas mu dolweam jest to liqui moly połsyntetyk BARDZO PROSZE O POMOC   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3925-prosz%C4%99-o-pomoc-hyundai-lantra-kombi-16-gls/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2012 wymiany pierscieni i uszczelek to nie remont. Brakowalo pomiaru tulei i tlokow. Jaki byl zamek na pierscieniu? Pierscionki mialy odpowiedni luz w rowkach tloka? Jaki byl pierscien zgarniajacy/olejowy? Blok mial progi? Czy tłoki latały na boki w tulejach?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3925-prosz%C4%99-o-pomoc-hyundai-lantra-kombi-16-gls/#findComment-22615 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się