Gość Bartas Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Tak wygląda sam sterownik z okablowaniem: 1. Ściągamy osłonkę pod lewą nogą kierowcy przez wyciągnięcie wkręta i odczepienie 3 zatrzasków (delikatnie moje już się pourywały wcześniej). 2. Odkręcamy osłonę skrzynki bezpieczników (kilka wkrętów). 3. Następnie pod lewą nogą kierowcy (punkt 1) idą dwie wiązki z kablami bierzemy lewą. 4. (A) W starszych autach takich jak ja posiadam Mk6 i starszych szukamy kabli o kolorach: * czerwony lub czerwony z żółtym paskiem to zasalanie (12V+) * brązowy (-) masa * biały otwieranie zamka (+) * żółty zamykanie zamka (+) ( W nowszych modelach: * pomarańczowy z niebieskim paskiem zasilanie 12v (+) * brązowy masa (-) * biały z fioletowym paskiem otwieranie zamka (+) * żółty z czarnym paskiem zamykanie zamka (+) 5. Wlutowujemy kabelki od sterownika (niezbędna jest instrukcja od niego) nie będę pokazywał jak bo każdy sterownik ma inne kolory kabelków. 6. odpinamy skrzynkę bezpieczników przez zwolnienie zatrzasku. 7. Odpinamy kostkę. (A) w moim przypadku czyli auta starszego to ta po lewej stronie. ( w nowszych modelach aut kostka znajduje się w innym miejscu. 8. Po odpięciu szukamy w niej 2 kabelków od kierunkowskazów i łączymy je z dwoma kabelkami z sterownika. (A) w starszych modelach: * czarny z białym paskiem * czarny z zielonym paskiem ( w nowszych modelach: * niebieski z białym paskiem * niebieski z bordowym paskiem Autor: Matys318 Źródło: http://www.fordescort.org   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/375-elektryka-monta%C5%BC-sterownika-centralnego-zamka-ford-escort/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi