Gość szymi870 Opublikowano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2012 Witam, jak w temacie wyskakują błędy : Łączna ilość kodów błędów: 3 P0410 - Przekaźnik pompy wtórnego obiegu powietrza napięcie za niskie (02) - Obecny P0135- Za wysokie napięcie O2 Sensor grzania (01) - Obecny P0130 - Za niskie napięcie obwodu sensora O2 (02) - Obecny przy czym po usunięciu i na odpalonym wyskakują tylko te dwa z tematu , auto ma usuniętą pompę powietrza wtórnego , czy to będzie uwalona sonda ?? mam miernik , nie wiem tylko co mierzyć [ Dodano: 2012-06-09, 01:51 ] Nikt nie ma żadnego pomysłu ?? [ Dodano: 2012-06-10, 10:46 ] Kombinuję dalej , czytałem różne tematy na różnych forach i wszędzie wychodzi na to że sonda jest uwalona, trochę smutek ,bo simtec pracuje podobno jedynie na ori więc trzeba będzie odżałować 320zł i zanabyć oryginał przy podłączeniu do OP-coma sonda nie daje znaku życia , po jej odpięciu błędów nadal nie można usunąć , zastanawia mnie tylko ,że na jednym z pinów jest więcej niż 12v sonda pracuje na większym prądzie, nie przeszkadza jej zmiana napięcia ?? [ Dodano: 2012-06-12, 18:29 ] problem błędu sondy rozwiązany , pomogła wymiana , pozostaje : P0410 - Przekaźnik pompy wtórnego obiegu powietrza napięcie za niskie jakieś pomysły ?? przekaźnik OK, bezpiecznik OK , podpięcie pompy nic nie daje , nie da się tego jakoś wyciąć z wiązki przy kompie ??   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3735-vectra-b-x20xev-98-b%C5%82%C4%99dy-p0135p0410/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się