Gość Bartas Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 I. Wtyczka (skrzynka bezpieczników-przekaźników) 1. Bierzemy np. gwoździa (lub inny podobny przedmiot), wkładamy z odpowiedniej strony (jest zagłębienie w środku, a na zewnątrz nadlewy) i podważamy. 2. Po podważeniu, czerwona zaślepka wychodzi na wierzch. 3. Wyciągamy ją całkiem i mamy na wierzchu piny. 4. Podważamy wybrany pin tak aby nie zahaczał o plastik i od spodu popychamy kabelek. 5. No i mamy pin razem z kabelkiem na wierzchu. II. Wtyczka (z pod komory silnika) 1.Wydłubujemy przy pomocy igły czerwone gumowe zaślepki od spodu wtyczki (na zdjęciu dwóch już nie ma). 2. A tutaj już wszystkie wydłubane. 3. Od spodu wkładamy igłe (lub inne cienkie narzędzie) i wypychamy czerwony plastik z wtyczki. 4. Teraz środek wtyczki wygląda tak (zaznaczone są zatrzaski które należy odgiąć w celu wycofania pinu z obudowy - czyli odginamy zatrzask np. igłą i ciągniemy za kabelek). 5. No i mamy pin na wierzchu. Autor: MasterCheat Źródło: http://www.fordescort.org   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/372-elektryka-demonta%C5%BC-wtyczek-ford-escort/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi