Gość David1977 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Mam honde HR-v 2004 VTEC 4WD 1.6 Wyskoczyl mi blad P0129. (Barometric pressure too low) Co to jest i co jest przyczyna? Silnik nie przeszedl w tryb awaryjny oraz nie widze utraty na mocy, zachowuje sie tak jak przed bledem wiec nie wiem jak powazny to blad oraz do czego moze doprowadzic jesli nie zostanie naprawiony w najblizszym czasie.. Skasowalem go ale po 2 godzinach miejskiej jazdy wyskoczyl ponownie.. Ktos wie jak to moge naprawic??? Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3291-honda-hr-v-blad-p0129/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Map sensor? Nieszczelny dolot, luzna opaska lub peknieta guma? Moze sam czujnik przepuszcza na oringu lub cos ze stykiem. Czujnik jest na kolektorze ssacym lub przepustnicy, przykrecony na 2 srubki, okragla wtyczka.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3291-honda-hr-v-blad-p0129/#findComment-18590 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się