Gość Dawid Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Pod obciążeniem 12,3V to już za mało... powinien mieć ok 14V. Lepiej nie używaj wszystkich funkcji na raz   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3141-spadajace-obroty-silnika/page/2/#findComment-18566 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Silnik wylaczony - 12,6 V. Silnik pracuje na wolnych obrotach - 14,3 V. Silnik pracuje na wolnych obrotach i wlaczone swiatla, szyba, dmuchawa, awaryjne, przeciwmglowe Jest OK. Jeżeli się trzęsie to nie ładuje bo się nie wzbudza alternator za niskie obroty(ale chyba tak nie jeździsz?)   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3141-spadajace-obroty-silnika/page/2/#findComment-18580 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość negroazor Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Alez oczywiscie ze nie. To byla proba. Auto sobie stalo ( rozgrzane, wiec bez ssania ) a ja powlaczalem wszystko. . Dziekuje   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3141-spadajace-obroty-silnika/page/2/#findComment-18597 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się